کد خبر: ۳۰۷۵۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
فردين عابديني مدافع تيم تراکتور که از ناحيه رباط پا آسيب ديده است، فردا به تهران مي‌ آيد تا نظر پزشک را پيرامون مصدوميتش بگيرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، عابدینی که در دومین بازی آسیایی تراکتور مقابل الاهلی امارات، نمایش خوبی از خود نشان داد و از بازیکنان ثابت تونی اولیویرا بود در سفر تراکتور به عربستان دچار آسیب دیدگی شد. او در این باره می‌ گوید: تاریخ برای من تکرار شد. من 4 سال پیش در ابتدای فصل مصدوم بودم بعد شرایطم خوب شد و بازی های خوبی انجام دادم اما ناگهان دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه رباط صلیبی شدم. انگار قرار نیست بدشانسی دست از سر من بردارد چون این سناریو دقیقا امسال برای من اتفاق افتاد.

به گفته عابدینی فردا یک جراح مشهور آسیب های ورزشی با معاینه پایش میزان مصدومیتش را مشخص می‌ کند. عابدینی امیدوار است هرچه زودتر به شرایط بازی برگردد.
"ورزش سه"، عابدینی که در دومین بازی آسیایی تراکتور مقابل الاهلی امارات، نمایش خوبی از خود نشان داد و از بازیکنان ثابت تونی اولیویرا بود در سفر تراکتور به عربستان دچار آسیب دیدگی شد. او در این باره می‌ گوید: تاریخ برای من تکرار شد. من 4 سال پیش در ابتدای فصل مصدوم بودم بعد شرایطم خوب شد و بازی های خوبی انجام دادم اما ناگهان دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه رباط صلیبی شدم. انگار قرار نیست بدشانسی دست از سر من بردارد چون این سناریو دقیقا امسال برای من اتفاق افتاد.

به گفته عابدینی فردا یک جراح مشهور آسیب های ورزشی با معاینه پایش میزان مصدومیتش را مشخص می‌ کند. عابدینی امیدوار است هرچه زودتر به شرایط بازی برگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها