کد خبر: ۳۰۷۷۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «امروز ساعت 12:00 جلسه هیات مدیره استقلال در محل باشگاه برگزار خواهد شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده در خصوص حضور جاسم کرار در باشگاه استقلال اظهار داشت: «کرار با بنده جلسه ندارد. او امروز به دفتر نظری، معاون ورزشی باشگاه، خواهد رفت تا درباره مسائل مالی اش صحبت کند.»

 

وی ادامه داد: «باید ببینیم حرف حساب کرار چیست. باید ببینیم وضعیت وی در چند بازی که برای استقلال به میدان نرفته چگونه است چون به هر حال وی با تیم قرارداد دارد و در چند بازی که حضور نداشته استقلال متضرر شده است ولی باید بگویم او قهر نکرده است.»

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه این بازیکن با بازگشت دوباره همچنان جزو بازیکنان در آستانه محرومیت می باشد، افزود: «بله، وی جزو بازیکنان اخطاری استقلال است. باید با او صحبت کنیم تا در بازی های آینده مراقب رفتارش باشد.»

 

افشارزاده درباره جلسه هیات مدیره خاطرنشان کرد: «امروز ساعت 12:00 جلسه هیات مدیره استقلال در محل باشگاه برگزار خواهد شد تا اولین جلسه اعضا در سال جدید برگزار شود.»

 

وی در خصوص برنامه 90 شب گذشته بیان داشت: «من برنامه 90 را ندیدم ولی متوجه شدم اکثریت مردم به حضور دوباره کی روش در تیم ملی رای داده اند. اما باید بگویم ما نزدیک به 47، 48 فدراسیون داریم ولی نمی دانم چرا کل ورزش ما شده ماندن یا رفتن کی روش. همه فوتبال مملکت ما شده کی روش و این برای ورزش ما اصلا خوب نیست.»

 

وی درباره اظهارنظر ناظر بازی استقلال و فولاد که گفته "فحش خوردن در بازی های خارج از خانه یک امر معمولی است"، تصریح کرد: «خیر آقای ناظر در هیچ بازی تاکنون سابقه نداشته با چنین برخوردی روبه‌رو شویم. شما هم به عنوان ناظر بازی بهتر است اتفاقات را تفسیر نکنید و فقط به ثبت و ضبط رویدادهای حاشیه هر بازی بپردازید. اگر اینگونه است و در هر بازی تماشاگران تیم میزبان نود دقیقه به حریف فحاشی می‌کنند و تازه این روند را تا فرودگاه و محل برگشت تیم میهمان ادامه پیدا کند تا حریف با فحش هم بدرقه شود پس بد به حال فوتبال ما که چنین جوی دارد.»

 

افشارزاده در ادامه به بنری که توسط گروهی از هواداران استقلال تهیه شده بود که عکس ناصر حجازی و علیرضا منصوریان را در یک قاب تصویر داشت و زیر آن نوشته بود «دوای درد آبی- یکی با قلب آبی» هم یادآور شد: «هم برای خانواده ناصر حجازی احترام خاصی قائل هستیم هم زحمات منصوریان را به عنوان یک پیشکسوت و بازیکن محبوب در جمع آبی‌پوشان ارج می‌نهیم ولی قطعاً چنین اقداماتی باعث نخواهد شد که در انتخاب ابتدای فصل دچار شک و تردید شوم. به اعتقاد من امیر قلعه‌نویی کماکان بهترین گزینه برای هدایت استقلال است و تیم تحت امر وی فارغ از نتیجه گرفته شده در برابر فولاد خوزستان هواداران این تیم را در پایان فصل جاری رو سفید خواهد کرد. مدیرعامل استقلال معتقد است اقداماتی از این دست از دید وی نتیجه معکوس دارد و وی هرگز حاضر نمی‌شود به خاطر اظهارنظر یک هوادار و چاپ بنر توسط وی در خصوص سرمربیگری تیم بزرگی مثل استقلال تصمیم‌گیری کند و نقطه نظرات خود را بر پایه چنین مسائلی بنیان نهد.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها