کد خبر: ۳۰۸۰۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
يورونيوز:
شبکه خبري يورو نيوز در بازتاب سفر رييس جمهوري ترکيه به تهران گفت: رجب طيب اردوغان در جريان اين سفر نشان نداد که مخالف ديدگاه ايران در باره بحران يمن است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ميزان، شبکه خبري يورو نيوز در بازتاب سفر رييس جمهوري ترکيه به تهران گفت: رجب طيب اردوغان در جريان اين سفر نشان نداد که مخالف ديدگاه ايران در باره بحران يمن است.

يورو نيوز افزود: با وجود اختلاف نظرهاي ميان ايران و ترکيه درخصوص بحران هاي منطقه اي، منافع اقتصادي دو کشور اجازه نمي دهد گرد تيرگي بر روابط آنها بنشيند.

يورو نيوز گفت: هر چند رييس جمهوري ترکيه از اقدام نظامي عربستان سعودي در يمن حمايت کرده است، اما در مقابل حسن روحاني رييس جمهوري ايان بعد از گفت گوهايش با اردوغان در کنفرانسي خبري گفت هر دو کشور ايران و ترکيه بر اين باورند که بحران و خونريزي در يمن بايد پايان پذيرد.

رييس جمهوري ايران تاکيد کرد که حملات ديگر کشورها به يمن بايد متوقف شود.

رجب طيب اردوغان نيز با همتاي ايراني خود همصدا شد و در اين کنفرانس خبري، نشان نداد که با ايران درباره بحران يمن اختلاف نظر دارد.

وي افزود ما بايد در اين باره به گفت وگوهاي خود ادامه دهيم و با همه طرف هاي درگير دراين بحران مذاکره کنيم و به اين بحران خونين و کشتار ها در يمن پايان دهيم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها