کد خبر: ۳۰۸۲۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
کشیش مسیحی نوشت: چگونه است که سَلَفی‌ها و وهابی‌ها پول زیادی برای کشتن سیاهپوستان در سراسر آفریقا و آسیا دارند؟ آیا اینها بجز نفرت از سیاه‌ها چیزی را در دل خود نگاه داشته‌اند؟ به من در مورد برادری جهانی و عدم نژادپرستی نگویید.

به گزارش تسنیم، رندی شِرت، کشیش صلح طلب آمریکایی است که در سال‌های گذشته تلاش کرده است تا به بیان واقعیت‌های جهان در بین طرفداران خود در ایالات متحده آمریکا بپردازد.

این کشیش مسیحی با اشاره به عکس فوق که در آن یکی از جوانان عرب ساکن یکی از کشورهای حاشیه با یکی از فقیران سیاه پوست که در سطل آشغالی نشسته است عکس سِلفی می‌گیرد، در صفحه اجتماعی خود نوشت:

چگونه است که سَلَفی‌ها و وهابی‌ها پول زیادی برای کشتن سیاهپوستان در سراسر آفریقا و آسیا دارند؟ آیا اینها بجز نفرت از سیاه‌ها چیزی را در دل خود نگاه داشته‌اند؟ به من در مورد برادری جهانی و عدم نژادپرستی نگویید.

اگر من به مسیحیان سفیدپوستی که برای 600 سال آفریقایی‌ها را به بردگی گرفته بودند اعتماد نکنم؛ چرا شما برای 1500 سال به این سلفی‌ها و وهابی‌ها اعتماد کردید؟ اما مسلمانان سیاه پوست هیچگاه مقابل اعراب نایستادند اما به سرعت به نژادپرستی در مسیحیت که مطمئنا وجود داشت، اشاره کرده‌اند. افرادی همچون دکتر مارتین لوتر کینگ و جرمی رایت برخاسته و مقابله کرده‌اند. این روزها صدای مسلمانان علیه نژادپرستی در جهان عرب کجاست


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها