کد خبر: ۳۰۸۷۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: «برانکو دلال نیست؛ اهل باج دادن به دلالان هم نیست. هرگز هم به‌ خاطر نمی‌آورم دلالی به مرد کروات نزدیک شده باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از بازیکنانی که چند سال سابقه کار با برانکو را دارد حسین کعبی است. شاید به نوعی بتوان گفت فوتبال ملی این بازیکن خوزستانی با مرد کروات شروع شد و با جدایی برانکو هم تقریباً به پایان رسید...

 

به بهانه بازگشت مجدد این مربی کروات به ایران و بر عهده گرفتن هدایت تیم پرسپولیس بد ندیدیم دقایقی با حسین کعبی صحبت کنیم.

 

* لابد شنیدی که برانکو به ایران آمد و هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت؟

- بابت این اتفاق هم خوشحالم و هم ناراحت! از یک طرف خوشحال هستم برانکو به‌ عنوان یک مربی کارنامه‌دار به ایران برگشته و ناراحتم که چرا در این شرایط بحرانی باید پرسپولیس را هدایت کند؟

 

* یعنی اعتقاد داری در پرسپولیس موفق نمی‌شود؟

- برانکو آدم ناشناسی نیست. آنقدر به فوتبال ملی ایران خدمت کرده که کسی او را فراموش نکند اما باید ابزار موفقیت هم فراهم باشد. با این وجود خیلی دوست دارم برانکو در پرسپولیس نتیجه بگیرد.

 

* با شناختی که از برانکو داری فکر می‌کنی می‌تواند حواشی و بی‌انضباطی‌های پرسپولیس را جمع کند؟

- این قبول که پرسپولیس تیم پرطرفدار پایتخت است که بیشتر از همه تیم‌‌ها حاشیه دارد اما برانکو هم یک مربی حرفه‌ای است. از آن گذشته تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس با نتیجه گرفتن از بحران و حاشیه فاصله می‌گیرند که البته با این وضعیت کار بسیار سختی پیش‌روی برانکو است.

 

* خود برانکو هم گفته که ما و هواداران باید از پرسپولیس فصل بعد لذت ببریم؟

- حق با اوست. باور کنید بازیکنانی را می‌شناسم که سه سال است عضو پرسپولیس هستند اما هنوز اسمشان به گوش هیچ‌کس نخورده است؛ گل که هیچ، یک پاس درست و حسابی ندادند و بازی هم نمی‌کنند ولی به لطف برخی دلالان باید باشند! اساساً فوتبال ما این‌طوری است و حرف زدن هم بیهوده است.

 

* آیا دلالان نمی‌توانند به برانکو نزدیک شوند؟

- برانکو دلال نیست؛ اهل باج دادن به دلالان هم نیست. خود من 94 بازی ملی‌ام را مدیون اول برانکو و بعد دادکان و حسین فرکی هستم و هرگز هم به‌ خاطر نمی‌آورم دلالی به مرد کروات نزدیک شده باشد یا حداقل من ندیدم.

 

* راستی با برانکو تماس گرفتی؟

- یک تک‌زنگ به چلنگر می‌زنم و از طریق رضا به برانکو خوشامد می‌گویم اما مثل برخی بازیکنان نیستم که برای تصمیم گرفتن و فصل بعد خود به مربیان زنگ بزنم و التماس کنم... به هر حال برای برانکو آرزوی موفقیت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها