کد خبر: ۳۰۸۸۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
آیت الله نمازی:
نماینده ولی فقیه درکاشان موضوع مذاکرات هسته ای را تیتر اول رسانه داخلی و خارجی در هفته گذشته اعلام کرد و گفت: برخی از رسانه های غربی ایران را پیروز مذاکرات اعلام کردند و برخی دیگر اعلام کردند ایران در مذاکرات قوی تر از آمریکا ظاهر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه درکاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با اشاره به این که در داخل کشور هم گروه های مختلف سیاسی هریکی بر اساس دیدگاه های خود موضع و نتیجه مذاکرات را تحلیل و ارزیابی کردند، این دو دیدگاه را افراط و تفریط خواند و دیدگاه های آنان را منصفانه و عادلانه ندانست.

 

آیت الله نمازی یاد آور شد: گروهی اعلام کردند تیم مذاکره کننده، صد درصد موفق و پیروز شده است اما برخلاف این دیدگاه، دیدگاه دوم اعلام کردند تیم مذاکره کننده همه چیز را دادند و از 1+5  هیچ چیز را دریافت نکردند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این که هفته گذشته در خطبه های نماز جمعه داوری در زمینه مذاکرات هسته ای را به اعلام موضع رهبر معظم انقلاب موکول کردم افزود: به دلیل تعارضات در بیان دیدگاه ها رهبر معظم انقلاب اسلامی احساس کرد باید به تعارضات پایان داد و روز گذشته در دیدار با جمعی ازمداحان به موضوع پرداخت.

 

آیت الله نمازی گفت: معظم له در این دیدار یاد آورشد، هنوز اتفاقی نیافتاده است تا نسبت به آن موضع گیری کنیم، همه مذاکرات در جزئیات است که هنوز مشخص نشده است و دو طرف در مذاکرات به توافقاتی کلی رسیده اند اما در مقام عمل باید منتظر ماند و دید آیا طرف مقابل به تعهداتش عمل خواهد کرد یا نه، لذا ما به تعهدات و قول قرارهای آمریکا اعتماد نداریم و دلیل آن نیز روشن است و در آینده روشن تر خواهد شد و ما الان هیچ چیزی در اختیار نداریم تا براساس آن داوری کنیم.

  

آل سعود، آل خلیفه و آل نهیان باید از سرنوشت صدام، قذافی و حسنی مبارک عبرت بگیرند

 عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به جنایات اخیر آل سعود، آنها را فرزندان آل بنی امیه خواند و افزود: تجاوز نظامی ارتش آل سعود به یک کشور مستقل و مسلمان عربی بر خلاف همه قوانین بین المللی است.

 

وی با محکوم کردن کشتار بی رحمانه مردم غیر نظامی، ویران کردن منازل مسکونی و بیمارستان ها، مدارس و مؤسسات زیر بنایی کشور یمن گفت: ما از ابتدا نیز می دانستیم این ها مسلمان نیستند و در پنهان با اسرائیل و صهیونیست ها همکاری و تعامل دارند که نشانه های این تعامل و همکاری شیخ نشیان خلیج فارس با اسرائیل در جنگ سوریه، فلسطین، عراق بروز و ظهور داشته است.

 

به گفته وی، حاکمان خلیج فارس از ابتدا به عنوان متحدان پنهانی صهیونیست ها و اسرائیل بوده اند و در حملات و جنگ اسرائیل بر علیه غزه و لبنان، حاکمان خلیج فارس از اسرائیل پشیبانی مالی کردند.

 

آیت الله نمازی یاد آور شد: آل سعود، آل خلیفه و آل نهیان باید از سرنوشت صدام، قذافی و حسنی مبارک عبرت بگیرند و همانگونه که دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره و توصیه کردند در آینده نزدیک قدرت الهی، نصرت الهی از آستین مسلمانان مستضعف و مظلوم منطقه خارج خواهد شد و پرونده حیات کثیف آنها را مختومه خواهد کرد.

 

تأکید آیت الله نمازی بر تجدید نظر وزارت امورخارجه و سازمان حج و زیارت به اعزام زائران به حج عمره

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه پلیس جده به دو نو جوان ایران که غیرت و خشم ملت و مسؤلان ایران را برانگیخت گفت: وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت باید در اعزام ایرانیان به عمره تجدید نظر کنند.

 

وی با اشاره به این که چندین سال قبل در خطبه های نماز جمعه نیز اشاره کردم که عمره مستحب است و در جامعه ای که فقیر و نیازمند زیاد هستند نیازی به سفر حج عمره نیست گفت: احیای یک نفس، احیای همه نفوس است، لذا امروز شرایط سخت تر شده و افزایش تعرض به زنان و نوجوانان را به دنبال شده است.  

 

آیت الله نمازی انجام حج عمره را بر خلاف حج واجب، مستحب دانست و با اشاره به این که مراجع تقلید در این باره باید اظهار نظر و فتوا بدهند اظهار امیدواری کرد، مسؤولان با قاطعیت انتقام مظلومیت زائران ایرانی را از آل سعود بگیرند.

 

فاطمه زهرا مربی مصباح الهدی و سفینه النجاه و الگوی بشریت است

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین بااشاره به 20 جمادی الثانی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ،این روز بزرگ را باید به همه عالم هستی به عرشیان، به فرشیان ، فرشتگان و به همه بشریت به ویژه مادران مسلمان مخصوصا پیروان آن حضرت تبریک گفت و افزود: سرچشمه همه خیرات، برکات و نعمت های مادی و معنوی که خداوند بر بشریت عنایت کرده،  فاطمه زهرا(س) است.

 

آیت الله نمازی افزود:  خدا به حضرت محمد(ص) می فرماید ما به تو کوثر دادیم به این معنی که سرچشمه همه خوبی و زیبایی را به  او دادیم چرا که فاطمه زهرا(س) مربی مصباح الهدی و سفینه النجاه و حسن و حسین و الگوی همه بشریت است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد:  عفاف فاطمه، همسرداری ، خانه داری و زهد و انفاق و شجاعت و ولایت مداری فاطمه، همه چیز در گرو فاطمه زهرا(س) است.

 

شایان ذکر است، در پایان نماز عبادی سیاسی امروز جمعه کاشان، نمازگزاران جمعه این شهرستان با شرکت در راهپیمایی  جنایات وحشیانه رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را محکوم کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها