کد خبر: ۳۰۹۲۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا/ شهرک نشينان صهيونيست بار ديگر به حريم مسجدالاقصي تجاوز و با نمازگزاران فلسطيني درگير شدند.

به گزارش خبرگزاري رسمي فلسطين (وفا) و به نقل از شاهدان عيني، شهرک نشينان صهيونيست شنبه گذشته با همراهي نظاميان صهيونيست بار ديگر به حياط مسجدالاقصي يورش بردند.
آن ها سپس با نمازگزاران فلسطيني که سعي داشتند از اين اقدام جلوگيري کنند، درگير شدند؛ صهيونيست ها همچنين نسبت به شماري از زنان نمازگزار هتاکي کردند.
رژيم صهيونيستي به دنبال اشغال شرق بيت المقدس در سال 1967 طي قراردادي با توليت اين مسجد موافقت کرد که غير مسلمانان وارد حريم مسجدالاقصي نشوند و يهوديان صرفا اجازه حضور در مقابل ديوار غربي را که در مجاورت اين مسجد قرار دارد، داشته باشند.
اين رژيم طبق رويه معمولش، در مورد اين توافقنامه نيز خلف وعده کرده و صهيونيست هاي افراطي با هدف تشديد تنش و تحريک مسلمانان با همراهي نظاميان به طور مرتب به حريم محوطه مسجدالاقصي يورش مي برند.
رژيم اشغالگر قدس علاوه بر پيمان شکني، به صورت معمول محدوديت هايي را براي حضور نمازگزاران فلسطيني و به ويژه جوانان در اين مکان اعمال مي کند.
طي ماه هاي اخير صهيونيست هاي شهرک نشين با همراهي نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي به دفعات به حريم مسجدالاقصي تجاوز کرده اند.
يورش صهيونيست ها به حريم مسجدالاقصي که سومين مکان مقدس مسلمانان جهان است، خشم و انزجار فلسطينيان مسلمان را بر مي انگيزد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها