کد خبر: ۳۰۹۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۰

سایت خبرآنلاین که به‌تازگي به‌طور محسوسي اخبار مربوط به هاشمي رفسنجاني را پوشش ويژه مي‌دهد و به‌عنوان يكي از رسانه‌هاي پوشش دهنده ساكتين فتنه نيز شناخته مي‌شود، در یادداشتی علیه برنامه "صرفاً جهت اطلاع"، اين برنامه را به‌دليل انتقاد از مدیریت دانشگاه آزاد و هاشمی، "سفارشی" و "خبرساز" توصیف کرد.

به گزارش رجانیوز، عکس العمل معنادار این سایت در حالی است که برنامه پرمخاطب تلوزیونی "صرفا جهت اطلاع" در طی یک سال اخیر با انتقادهاي مطالبه آمیز خود به چهره های مختلف سیاسی، در عمل توانسته میزان قابل توجهی از اعتماد عمومی مخاطبان را جلب کند.

از سوی دیگر مشخص نیست در حالی که تا پیش از این، انتقادهاي این برنامه تلوزیونی به چهره های مختلف سیاسی پخش مي‌شد، چرا هیچ واکنشی از سوی خبرآنلاین ابراز نمي‌شد و حتي اخبار مربوط به اين برنامه در صفحه اول سايت پوشش داده مي‌شد اما به‎دنبال انتقادهاي اخیر این برنامه به دانشگاه آزاد و هاشمی رفسنجانی، مجری و تولیدکنندگان "صرفا جهت اطلاع" هدف انتقادهاي خبرآنلاين قرار گرفته‌اند.

در آخرین برنامه صرفا جهت اطلاع، انتقادی به هاشمی رفسنجانی و نحوه مدیریت دانشگاه آزاد بیان شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
توفیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
در این کشور به همه و هرکس توهین میشود درجریان فتنه حتی در روز عاشورا هم به معصومین رحم نکردن حالا اسم یک نفر آوردن که حالش هم معلومه اینقدر غوغا نمیخواد.نعوذباالله کفر که نکردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
اینجا اصولگرایی لاریجانی هم معلوم میشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
اينها همه از يك جا تغذيه مي شوند. در ظاهر شعار اصولگرايي مي دهند ولي در باطن دنبال اشرافي گري هستند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها