کد خبر: ۳۰۹۶۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: افرادی متقاضی خرید سرخابی‌ها هستند اما واهمه دارند که دولت از آنها حمایت نکند.
به گزارش پایگاه 598،محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  ضمن بیان این مطلب افزود: به هر حال متقاضیان خرید سرخابی‌ها می‌ترسند که دولت تسهیلاتی برای آنها در نظر نگیرد و حمایتشان نکند.

رویانیان در ادامه عنوان کرد: شرایط واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی کمی بهتر شده است اگر همکاری لازم بین دولت و خریدار وجود نداشته باشد قیمت پایه 290 میلیارد تومان بسیار زیاد است؛ اما با حمایت دولت از خریدار این قضیه فرق می‌کند. به هر حال دولت باید یکی، 2 سال کمک کند تا خریدار به درآمدش برسد اگر خریداران 2 باشگاه کمکی از دولت دریافت نکنند آن وقت به بن بست خواهند خورد و وضعیت سرخابی‌ها به روال قبلی خود برمی‌گردد.

مدیر عامل سابق پرسپولیس تصریح کرد: ابهامات واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تا حدودی برطرف شده است اما نیازها، تقاضاها و حق و حقوق خریداران باید در متن قرارداد گذاشته شود. همچنین پرسپولیس و استقلال از لحاظ معنوی فروختنی نیستند و دولت بعد از فروش سرخابی‌ها باید کمک حال این 2 باشگاه باشد تا آسیب نبینند.

وی در مورد اینکه صاحبان تیم‌های لیگ برتر اجازه خرید سرخابی‌ها را دارند، عنوان کرد: اصل این قضیه درست نیست چرا که یک فرد براساس قانون AFC نمی‌تواند مالک 2 باشگاه باشد. همچنین  باید دید مالکان تیم‌های لیگ برتری توان مالی لازم برای خرید سرخابی‌ها  را دارند یا نه.

وی در مورد تمایل سیاسی برای خرید باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم بعید است سیاسی بتواند پرسپولیس را خریداری کند. همچنین بهتر است وی برای خرید باشگاه پرسپولیس ورود نکند و زندگی‌اش را ادامه دهد. به نظرم مسیر نهایی ورزشی دردسر ساز است.

رویانیان در مورد اینکه هدایتی بیان کرده که کمک‌هایش باید در مزایده باشگاه پرسپولیس لحاظ شود، بیان کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان به هدایتی پیشنهاد دادند که وی برای باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل هزینه کند و اگر برنده مزایده شد آن وقت قیمت پایه را کمتر پرداخت کند. به هر حال این موضوع شرطی که مدیریت ورزش برای هدایتی گذاشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال هدایتی مشتری خرید باشگاه پرسپولیس است و قصد دارد همراه با شرکت پیشکسوتان این باشگاه را خریداری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها