کد خبر: ۳۰۹۷۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، رييس مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مدافع ارزش‌هاي اسلام است، گفت: سپاه پاسداران از ابتداي انقلاب به خوبي انجام وظيفه کرده و توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي نموده است.

به گزارش سپاه نيوز، آيت الله محمد يزدي در ديدار فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان قم که در ساختمان دبيرخانه جامعه مدرسين حوزه علميه قم برگزار شد، با اشاره به اهميت اعزام مردم به مناطق عملياتي اظهار کرد: سفر به سرزمين هاي نور، امر مقدسي است که خيلي آموزنده و معنويت افزاست.

وي با بيان اينکه تنها يک بار توفيق حضور در مناطق عملياتي جنوب را داشت، اظهار کرد: در همان سفر، شاهد بودم که مردم بويژه جوانان با چه عشق و شوري در اين مناطق حضور يافته اند و هر کدام به نحوي از آن حال و هوا لذت معنوي مي بردند در حالي که شايد هيچ يک از عزيزانشان هم شهيد نشده بودند.

رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه شهدا چراغ راه هدايت براي همه هستند، گفت: مناطق عملياتي مزين به خون پاک شهيدان است و لذا حضور مخلصانه در آن مناطق موجبات هدايت به مسير مستقيم را فراهم مي کند.

آيت الله يزدي با بيان اينکه در سالهاي پس از دوران جنگ، مردم خودشان به سمت اين مناطق حرکت مي کردند و نظم و سازماندهي خاصي وجود نداشت، اظهار کرد: امروز به واسطه ورود دستگاه ها و نهادهاي مختلف بويژه سپاه و بسيج، شاهد هستيم که هر سال بر تعداد زائرين اين مناطق افزوده مي شود و اين حرکت به يک رزمايش عظيم فرهنگي عليه توطئه هاي دشمنان تبديل شده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش سپاه براي حفظ انقلاب اسلامي تاکيد کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مدافع ارزش هاي اسلام است و در اين راستا نيز از ابتداي انقلاب به خوبي انجام وظيفه کرده و توطئه هاي شوم دشمنان را با تبعيت از مقام معظم رهبري خنثي نموده است.

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه وجود مقام معظم رهبري نعمتي الهي براي اين کشور و حتي مسلمانان جهان است، اظهار کرد: همه ما موظف هستيم که در حمايت از انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي از ايشان تبعيت کامل داشته باشيم و فرمايشات ايشان را عملياتي و اجرايي کنيم.

آيت الله يزدي همچنين با اشاره به شعار سال که از سوي مقام معظم رهبري در ابتداي سال مطرح شد، اذعان داشت: همدلي و همزباني ميان دولت و ملت به معناي آن نيست که نقد و انتقاد از مواضع و تصميمات و اقدامات نباشد، بلکه بايد با رعايت انصاف،حفظ آرامش جامعه و به دور از سوء استفاده دشمنان، نقدهاي منصفانه مطرح شود و مسئولان نيز با بهره مندي از نقدها، نقاط ضعف را به قوت تبديل کنند.

فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) نيز در اين ديدار ضمن تبريک به آيت الله يزدي، وي را از شخصيت هاي انقلابي و تاثيرگذار در نظام جمهوري اسلامي و يار وفا دار امام و مقام معظم رهبري دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بهره مندي از ظرفيت بسيج همواره در تلاش در جهت ارتقاء معنويت در جامعه است و اعزام ميليوني مردم به مناطق عملياتي جنوب در ايام نوروز اقدامي در همين راستا مي باشد.

وي در پايان گفت: سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) بيش از ۱۸ هزار نفر از مردم استان قم را از پانزدهم فروردين سال ۹۳ تا پانزدهم فروردين سال جاري به مناطق عملياتي جنوب و غرب کشور اعزام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها