کد خبر: ۳۰۹۹۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی سابق تیم‌ملی گفت: «کی‌روش امثال کریمی را نمی‌خواهد، بلکه کسانی مثل مارکار آقاجانیان را که بله قربان‌گو باشند، می‌خواهد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، ناصر ابراهیمی معتقد است کارلوس کی‌روش فکر می‌کند ایران جزو تیم‌های درجه 3 یا 4 آسیا است اما خبر ندارد ما جزو قدرت‌های اول قاره هستیم و نباید این‌گونه در مورد ما و فوتبال‌ایران صحبت کند.

 

گفتگو با ابراهیمی را در زیر می‌خوانید:

 

* کی‌روش در اظهارنظری اعلام کرده گروگان فدراسیون‌فوتبال و اداره‌مالیات ایران ‌است...

- از روز اول هم گفتم کی‌روش یک مربی حرفه‌ای تمام عیار و زرنگ و باهوش است. او به گونه‌ای رفتار کرده که انگار رئیس فدراسیون فوتبال ما است و کفاشیان دستیار او است. کی‌روش این حرف‌ها را می‌زند تا از دست اداره مالیات در برود اما باید بداند در هر کشوری باشد باید مالیات را بدهد.

 

* به نظر می‌رسد او قوانین را می‌داند، پس چرا این رفتارها را دارد؟

- کی‌روش آنقدر پول دوست است که نمی‌خواهد مالیاتش را بدهد، به همین دلیل با یک حالت خاص می‌گوید می‌مانم اما مالیاتم را شما بدهید، ضمن اینکه کی‌روش تحولی در فوتبال‌ایران به وجود نیاورده و ما چیز خاصی از او نمی‌بینیم.

 

* کی‌روش اعلام کرده حتی اجازه ندارم دستیارانم را خودم انتخاب کنم...

- مگر صالح را او انتخاب نکرد؟ علی کریمی را هم خودش انتخاب کرد اما بعد از یک سفر همراه تیم ملی علی کریمی از ادامه کار انصراف داد چون کی‌روش امثال کریمی را نمی‌خواهد، بلکه کسانی مثل مارکار آقاجانیان را که بله قربان‌گو باشند، می‌خواهد. فرهاد مجیدی هم تمایلی به برای کار کردن با کی‌روش نشان نداد چون فهمید کی‌روش با شخصیت آنها بازی می‌کند. همه خارجی‌ها تقریباً همین رفتار را دارند. شما برانکو را ببینید با خودش دستیار اول می‌آورد و بعد به حسین عبدی می‌گوید دستیار دوم باش، چون اینها افرادی محبوب‌تر از خود را نمی‌توانند تحمل کنند. متاسفم برای فوتبال‌ایران که این همه برای کی‌روش هزینه کرده اما او کاری برای فوتبال ما نکرده است.

 

* البته مردم کی‌روش را دوست دارند، چون هرگاه نظرسنجی گذاشتند رأی بالایی آورد...

- کجای دنیا سرمربی تیم‌ملی با نظرسنجی انتخاب می‌شود؟ مگر دل‌بوسکه سرمربی تیم‌ملی اسپانیا با نظرسنجی انتخاب شده؟ اینها بحث‌های فنی است و کارشناسان و اهالی‌فن سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کنند و خود فدراسیون‌فوتبال باید این کار را انجام دهد. این نظرسنجی‌ها کاسبی است، چون چند میلیارد تومان پول به حساب صداوسیما می‌رود. ما در والیبال پیشرفت خوبی داشتیم و باید ولاسکو را حفظ می‌کردیم اما این کار را نکردیم.

 

* یعنی نباید کی‌روش را حفظ کنیم؟

- کی‌روش چه کار کرده؟ نباید ناز کی‌روش را بکشند و یک سرمربی دیگر بیاورند. اگر این بار ناز او را بکشند کل فدراسیون‌فوتبال زیر سوال می‌رود، چون با این کار کی‌روش کاملاً سوار کفاشیان و بقیه اهالی فدراسیون خواهد شد.

 

* چرا همیشه با لحن طلب‌کارانه با اهالی فوتبال ما و مطبوعات صحبت می‌کند؟

- مثل اینکه کی‌روش ما را تیم درجه 3 و 4 حساب کرده اما نمی‌داند ما در همه رده‌ها قهرمان آسیا شده‌ایم و به المپیک و جام‌جهانی رفته‌ایم. کی‌روش نباید ما را اینقدر خار و کوچک بداند. ما تیم درجه 3 و 4 آسیا نیستیم، بلکه از قدرت‌های اول قاره محسوب می‌شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها