کد خبر: ۳۱۰۰۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
استاندار تهران با بيان اينکه هيچ يک از فرمانداران حق ندارند در انتخابات تبعيض قائل شوند گفت: ما حق نداريم در اجراي قانون تفسير به راي کنيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سيدحسين هاشمي استاندار تهران در اولين نشست مشترک فرمانداران، مديران کل ستاد استانداري که با حضور معاون سياسي وزير کشور صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: تمام فرمانداران بايد آمادگي خود را به منظور برگزاري انتخابات در کنار صيانت از آراي مردم داشته و زمينه مناسبي را به منظور به صحنه آوردن مردم در انتخابات فراهم کنند.

وي با بيان اينکه از ابتداي آغاز به کار خود ۲ شعار تعامل و همکاري و اعتدال و اعتماد را به تمامي فرمانداران گوشزد کرديم که در تمام امور رعايت کنند، افزود: در سال 94 هيچ کسي حق ندارد که شائبه حمايت از کسي را چه نمايندگان فعلي و چه کانديداها داشته باشد؛ فرمانداران و مقامات دولتي در استان‌ها نيز از حضور در همايش‌هايي که ضروري نيستند صرف نظر کنند.

استاندار تهران خطاب به فرمانداران و مديران ستادي اين استانداري گفت: حق نداريد تبعيض قائل شويد زيرا از نظر ما تمام تشکل‌ها و احزاب يکسان هستند و بايد امکانات مساوي در اختيارشان قرار گيرد و راي‌هاي شخصي خودتان را نبايد در افکارتان دخالت دهيد.

استاندار تهران با بيان اينکه هم اصولگرايان و هم اصلاح‌طلبان از شاخص اعتدالي برخوردار هستند، گفت: ما از همان روز اول منش و روش اعتدالي و سياست دولت را در حوزه سياسي اعمال کرديم و در آينده هم اين سياست با قوت ادامه پيدا خواهد کرد.

هاشمي با بيان اينکه ما از آغاز فعاليتمان در استانداري نسبت به ۲ مقوله اخلاقي و مادي به فرمانداران تذکر داديم، تصريح کرد: حتي در روز انتخابات اگر مشخص شود فرمانداري درگير اين ۲ مقوله شده در همان روز حتي روز انتخابات عزل خواهد شد.

وي با اشاره به تاکيدات رئيس‌جمهور مبني بر اجراي صحيح قانون در تمام دستگاه‌هاي اجرايي، ادامه داد: ما بايد در راستاي اين شعار دولت قانون را به طور دقيق و صحيح اجرا کنيم و حق نداريم تفسير به راي کنيم.

وي با اشاره به رايزني‌هاي خود با دولت و رئيس‌جمهور براي برگزاري سفر استاني روحاني به شهرستان تهران، اظهار داشت: در گفت‌وگوهايي که با رئيس‌جمهور داشتم ايشان قول دادند که اين سفر انجام شود و حدود يک هفته قبل نيز رئيس‌جمهور به آقاي شريعتمداري دستور دادند که بعد از سفر گيلان برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي سفر ايشان به تهران در قالب شانزدهمين سفر استاني انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها