کد خبر: ۳۱۰۱۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
ايسنا/ رييس کلانتري 151 يافت آباد از دستگيري دو زورگير قمه به دست پس از تعقيب و گريز و شليک تيرهوايي خبر داد.

سرهنگ حسين ذکايي خو گفت: در ساعت22 نوزدهم فروردين ماه امسال مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ اعلام کرد که گشت خودرويي و موتور سوار کلانتري 153 وليعصر (عج) در تعقيب دو نفر سارق و زورگير موتورسوار است که از بلوار معلم به سمت چهارراه قهوه خانه با يک دستگاه موتور سيکلت در حال فرارند.

وي با بيان اينکه سريعا تيم گشتي اين يگان براي اجراي طرح مهار به چهارراه قهوه خانه اعزام و در مسير مستقر شدند، گفت:‌ مجددا از طريق مرکز 110 اعلام شد موتور سيکلت به سمت بازار آهن تغير مسير داده است که در ادامه ماموران از محل اعلامي به بازار آهن اعزام شدند که در آنجا مشاهده شد خودرو کلانتري 153 وليعصر در تعقيب يک دستگاه موتور سيکلت با دو سرنشين است.

رييس کلانتري 151 يافت آباد با بيان اينکه متهمان تحت تعقيب به سمت بلوار 17 شهريور در حال فرار بودند، ادامه داد:‌ ماموران با استفاده از آژير کشان و بلندگوي خودروي گشت چندين مرتبه به موتور سواران دستور توقف دادند، اما آنان هيچ گونه توجهي نکردند که پس از آن با هماهنگي مرکز و با رعايت کامل قانون به‌کارگيري سلاح اقدام به شليک چهار تير هوايي با سلاح سازماني کردند که در پي آن، موتور سوار که قصد فرار در مسير خلاف جهت خيابان را داشتند به جدول حاشيه خيابان برخورد و هر دو نفر بر زمين افتادند.

ذکايي خو ادامه داد:‌ دو متهم قصد داشتند با پاي پياده از محل فرار کنند که با حضور گشت موتور سوار انتظامي و 110 و گشت کلانتري 153 وليعصر نامبردگان دستگير و موتور سيکلت به پارکينگ منتقل شد.

وي با اشاره به انتقال دو متهم به کلانتري، گفت: اين متهمان در مقر پليس خود را مهران 21ساله و داريوش 25ساله معرفي کردند.

رييس کلانتري 151 يافت آباد با بيان اينکه پس از دستگيري اين افراد تعدادي از شکات از موضوع باخبر شده بودند و به کلانتري 151يافت آباد مراجعه کردند، گفت: شاکيان ضمن شناسايي متهمان به ماموران گفتند که مورد زورگيري با قمه قرار گرفته‌اند.

به گفته ذکايي خو هردو متهم پس از تشکيل پرونده براي تحقيقات بيشتر و سير مراحل قانوني به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها