کد خبر: ۳۱۰۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
دبیر کل جمعیت پرستاران بحرین از انقلابیون خواست که درباره تصمیم آل‌خلیفه مبنی بر چنگ زدن به ریسمان پوسیده ایجاد فتنه مذهبی در بحرین هوشیار باشند.
به گزارش فارس، چنگ زدن آل‌خلیفه به ترفند نخ نما شده ایجاد فتنه مذهبی در بحرین، حمله وحشیانه مزدوران منامه با قمه و شوکر و ...به سوی انقلابیون و گسترش دامنه نقض حقوق بشر در بحرین و انتقاد از سکوت شورای عالی زنان در قبال جنایات صورت گرفته علیه زنان این کشور از جدیدترین تحولات بحرین است.

افشای دسیسه جدید آل خلیفه برای ایجاد فتنه مذهبی

دبیرکل جمعیت پرستاران بحرین با انتقاد از سیاست فتنه انگیزی رژیم آل خلیفه برای سرکوب تظاهرات مردم بحرین، هشدار داد که این رژیم با تلاش برای قراردادن شیعیان و اهل تسنن در مقابل یکدیگر برای ایجاد فتنه مذهبی در بحرین دسیسه چینی می کند.
" ابراهیم الدمستانی " در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم گفت که رژیم آل خلیفه شماری از برادران اهل سنت را به محل برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز منتقل و شرایط رویارویی آنان با تظاهرکنندگان را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که مردم از پادشاه بحرین انتظار داشتند در روز ملی بحرین دراقدامی نمادین و با حسن نیت، همه زندانیان سیاسی را آزاد و گفت وگو با مخالفان را برای دستیابی به راه کارهای ریشه ای برای حل بحران کشور شروع کند.
دبیرکل جمعیت پرستاران بحرین تصریح کرد: روز جمعه نه تنها چنینی اتفاق نیفتاد ؛ بلکه برعکس شاهد حمله نیروها و مزدوران آل خلیفه با گازهای اشک آور به تظاهرات کنندگان و حتی به منازل مردم بودیم که درنتیجه عده ای از زنان و کودکان بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچارخفگی شدند.
الدمستانی اظهارداشت: نیروهای امنیتی بحرین گروهی از مردم را بازداشت کرده و پس از حبس آنان در ساختمانی، به شکلی فجیع با سلاح هایی مانند چاقو و چوب به آنان حمله ور شدند.
وی از زخمی شدن هفتاد تا هشتاد نفر از مردم بحرین درمناطق مختلف این کشور خبر داد و گفت که حال 5 نفر از زخمی ها بسیار وخیم است.
این فعال سیاسی بحرینی با اشاره به تظاهرات منطقه الدراز و محاصره آن از سوی نیروهای امنیتی بحرین افزود: این نیروها در اقدامی جنایتکارانه گروهی از برادران اهل تسنن را به منطقه الدراز آورده تا آنان دراین منطقه مورد تعرض و حمله قرار گیرند وجنگ طائفه ای آغاز شود.
دبیرکل جمعیت پرستاران بحرین تاکید کرد: معترضان به رویکرد مسالمت آمیز وعقلانی پایبند هستند و به برادران اهل تسنن تعرضی نکردند.
الدمستانی تصریح کرد : برادران اهل تسنن نیز نباید به مسئولان بحرینی اجازه دهند که با آوردنشان به مناطق درگیری از آنها برای رسیدن به اهداف خود بویژه ایجاد اختلافات طایفه ای بهره برداری کنند.
 
افزایش خشونت مزدوران رژیم بحرین؛ مزدوران آل خلیفه با قمه به جان شهروندان می‌افتند

تعدادی از شهروندان بحرینی درگفت وگو با شبکه خبری العالم تاکید کردند که خشونت مزدوران رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین تشدید شده و این در حالی است که هیات کمیسیاریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در منامه حضور دارد.
" محمد جعفر" که در تظاهرات مسالمت آمیز روز جمعه در منامه حضور داشته است در گفت وگو با العالم، گفت که مزدوران رژیم آل خلیفه بی محابا با قمه، تفنگ شکاری و گازهای سمی به تظاهرکنندگان حمله کردند.
وی که بشدت زخمی شده است، افزود: بعد از حمله مزدوران آل خلیفه ، تعدادی از تظاهرات کنندگان به یکی از خانه ها پناه بردند اما بیش از 50 مزدور با قمه به آنها حمله ور شدند و پناهندگان از جمله مرا بشدت مجروح کردند.
وی خاطرنشان کرد: حملات وحشیانه مزدوران آل خلیفه به تظاهرکنندگان درحالی صورت می گیرد که هیات اعزامی کمیسیاریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در بحرین حضور دارد.
جعفردرعین حال تاکید کرد که با وجود جراحت های شدید در بدنش در راهپیمایی های مسالمت آمیز شرکت خواهد کرد حتی اگر شهادت سرنوشت او باشد.
یک شاهد عینی دیگر نیزبه استفاده افراطی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه از انواع روش های سرکوب بویژه در روستای شاخوره اشاره و تصریح کرد که علاوه بر این نیروها مزدوران این رژیم نیزاز سرقت منازل ابایی ندارند وهنگام شلیک گلوله بسوی مردم احساس شادمانی می کنند.
" فاطمه البحرانیه" در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: مزدوران رژیم آل خلیفه در حالی تظاهرات کنندگان را در روستای شاخوره بصورت برنامه ریزی شده سرکوب کردند که این تظاهرات کاملا مسالمت آمیز برای بازپس گیری جسد یک شهید و درخواست توقف اقدامات خشونت آمیز رژیم بحرین برگزار شد.
وی گفت که خیل مزدوران آل خلیفه بصورتی افراطی از گلوله، گازهای اشک آور و سمی و بمب های صوتی استفاده و حتی با قمه و شوکر به تظاهرکنندگان حمله کردند.
این شاهد عینی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی بحرین و مزدوران آل خلیفه به خانه های کسانی که در تظاهرات شرکت نکرده بودند هم حمله کردند و اموال، تلفن ها و حتی وسایل بازی کودکان آنان را به سرقت بردند.
البحرانیه با ابراز نگرانی از وضعیت مجروحان زیاد این جنایت آل خلیفه، تصریح کرد: به نظر ما به نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه اجازه تیراندازی بسوی مردم و قتل عام تظاهرکنندگان داده شده است، با چشمان خود دیدم که یک مزدور پاکستانی الاصل درحال شلیک بسوی مردم شادمانی می کرد.
وی از خانم " زینب خواجه" فعال بازداشت شده بحرینی به عنوان الگوی زنان کشورش یاد کرد و گفت که زنان بحرینی از او نیرو و شجاعت را الهام گرفته اند.
 
انتقاد از سکوت شورای عالی امور زنان بحرین

این شهروند بحرینی روش بازداشت خواجه را بسیار بسیار خشن خواند و افزود: در بحرین شورای عالی امور زنان داریم اما متاسفانه این شورا اهمیتی به این جنایات آل خلیفه نمی دهد.
البحرانیه که شاهد عینی سرکوب مردم بحرین توسط نیروها و مزدوران رژیم آل خلیفه بوده است، با اشاره به کشتار روزانه مردم کشورش خواستار دخالت فوری دنیا برای توقف جنایت های رژیم منامه شد.
این شهروند بحرینی درعین حال تاکید کرد: اگرچه جنایات آل خلیفه متوقف نشده اما تا زمان تحقق همه مطالباتمان، ایستاده ایم و به خانه برنمی گردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها