کد خبر: ۳۱۱۶۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
محمد يوسفي بيان داشت: وضعيت مرغ بسيار نامطلوب است و اگر اين روند ادامه داشته باشد بدون شک مرغداران زيادي ورشکست شده و از دايره توليد خارج مي شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، محمد يوسفي بيان داشت: وضعيت مرغ بسيار نامطلوب است و اگر اين روند ادامه داشته باشد بدون شک مرغداران زيادي ورشکست شده و از دايره توليد خارج مي شوند.

وي خاطرنشان کرد: قيمت مرغ نسبت به هفته گذشته بازهم کاهش داشته، به طوري که امروز مرغ زنده با قيمت 3700 تا 3800 تومان، در عمده فروشي‌ها نيز 5 هزار تا 5200 تومان و در ميادين ميوه و تره‌بار نيز 5420 تومان عرضه مي‌شود.

رئيس اتحاديه مرغداران گوشتي بيان داشت: معاونت توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي در راستاي بهبود وضعيت بازار مرغ تلاش زيادي مي‌کنند اما متأسفانه مازاد توليد مانع از اين مي‌شود که آن‌ها نيز بتوانند اقدامي اساسي انجام دهند.

وي در پايان گفت: بعيد مي‌‍دانم تا ماه رمضان اتفاق خاصي صورت بگيرد و قيمت‌ها به قميت واقعي نزديک شود، بنابراين بايد تا ماه رمضان که مصرف مردم بالا مي‌رود منتظر ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مصرف کننده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
از محمد یوسفی باید پرسید که این همه نگران مرغدارن هستی پس چرا موقع گران شدن یکباره کیلویی 1000تومن و 2000تومن و3000هزار تومن و بیشتر اینقدر نگران ورشکستگی نبودید شما خودت هم سهمی دارید و نگرانی بخاطر جیب خودت است و بس.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها