کد خبر: ۳۱۲۶۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
امیرآبادی فراهانی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» مطرح کرد
نماینده مردم قم گفت: قطعاً با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مشارکت ملی در زمان برگزاری انتخابات پایین خواهد آمد.

به گزارش پایگاه 598، احمدامیر آبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «خبرگزاری دانشجو»، در واکنش به طرح استانی شدن طرح انتخابات مجلس گفت: قطعاً با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مشارکت ملی در زمان برگزاری انتخابات پایین خواهد آمد.

 

وی در ادامه افزود: با اجرای طرح استانی شدن انتخابات افرادی که نام و نشانی ندارند قطعاً نخواهند توانست آراء مردم را جهت نمایندگی مجلس شورای اسلامی کسب کنند و این طرح باعث خواهد شد تا نخبگان از ورود به مجلس باز بمانند.

 

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: زمانی طرح استانی شدن انتخابات می‌تواند کارایی داشته باشد که کشور احزاب قوی و فعالی را داشته باشد و افراد از طریق احزاب در انتخابات حضور پیدا کنند و برای حضور در مجلس احزاب برنامه داشته باشند.

 

امیرآبادی فراهانی به افزایش هزینه‌های انتخاباتی با اجرایی شدن طرح استانی شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: با اجرایی طرح استانی شدن انتخابات هزینه تبلیغات نمایندگان مجلس و هزینه برگزاری انتخابات افزایش خواهد یافت.

 

وی در ادامه به عدم مشخص شدن زمان تبلیغات انتخابات برای نمایندگان در سطح استان اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح مشخص نکرده است که نمایندگان در چه فاصله زمانی می‌توانند در استان تبلیغات کنند و این خود ابهامی در این طرح است چرا که نمایندگان در مدت یک هفته‌ای که برای حوزه شهرستان در قانون انتخابات مشخص شده است نمی‌توانند خود را در این زمان در کل استان معرفی کنند.

 

نماینده مردم قم گفت: با اجرایی شدن طرح استانی انتخابات مجلس آراء مردم شهرهای محروم نادیده گرفته خواهد شد و پای صاحبان قدرت و ثروت به مجلس باز و نمایندگان وامدار گروه‌ها، جناح‌ها و صاحبان قدرت و سرمایه خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها