کد خبر: ۳۱۳۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «وقتی بازیکن می گوید هر چقدر بی نظمی کنم پولم را می گیرم باعث می شود تا احترام ها از بین برود.»
رضا شاهرودی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل بنیادکار اظهار داشت: «این روزها پرسپولیس کاملا غیر قابل پیش بینی است. پرسپولیس فراز و نشیب زیادی دارد. یک بازی را می برد و یک بازی را می بازد. همانطور که دیدید در بازی پیکان هم پرسپولیس زیاد جالب بازی نکرد اما سه امتیاز بازی را کسب کرد و حداقل خدا را شکر که از خطر سقوط گریخت.»

 

وی ادامه داد: «پرسپولیس امسال در جام باشگاه ها شرایطش بهتر از لیگ بود و اگر کمی بتواند همین روند را ادامه دهد مطمئنا فردا خواهد توانست از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کند و امیدوارم هواداران هم در این بازی سرخپوشان را تنها نگذارند و ورزشگاه آزادی را مانند بازی با النصر پر کنند.»

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برانکو توانسته در این مدت زمان کوتاه تغییراتی در روند بازی سرخپوشان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: «اگر تغییری بود باید در مدتی که لیگ 50 روز تعطیل بود اتفاق می افتاد و مطمئنا برانکو می توانست به اهدافش برسد اما در این مدت او فرصتی نداشت و تا آمد باید تیم را برای شرکت در مسابقه آماده می کرد. این طبیعی است که نمی توانست کار خاصی انجام دهد و فقط از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کرده بود. امیدوارم در سال آینده بازیکنانی را که خودش می خواهد، بخرد و هدایتی هم در کنار پرسپولیس باشد تا هزینه خرید بازیکنان را به او بدهد.»

 

شاهرودی در پاسخ به این سوال که هنوز معلوم نیست چه کسی دارد پرسپولیس را می خرد که شما از هدایتی از صحبت می کنید، بیان داشت: «من از شرکت بهنام پیشرو هیچ شناختی ندارم و نمی دانم اصلا اشخاصی که در این شرکت کار می کنند فوتبالی هستند یا خیر اما یقین دارم باید پرسپولیس به کسی داده شود که فوتبالی باشد وگرنه پرسپولیس فقط درجا خواهد زد. هدایتی سال هاست در کنار تیم بوده و در کنارش امیر عابدینی و دادگان را دارد که خودشان مثل یک مربی هستند و باید اینها را به پرسپولیس آورد تا این تیم درجا نزند.»

 

وی ادامه داد: «دادگان، عابدینی و هدایتی باید بیایند و امکانات را فراهم کنند و فقط به این شکل است که پرسپولیس دوباره بلند خواهد شد و همه چیز درست می شود.»

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص که برانکو از وضعیت بدنی بازیکنان راضی نیست عنوان کرد: «مهمترین شاخصه کروات ها همین است. درست مانند زمانی که استانکو به پرسپولیس آمد. ما بدنسازی خوبی انجام دادیم و این باعث شد تیم یک سال کامل بیمه باشد. دقیقا به همین دلیل است که می گویم در این 50 روز باید مربی عوض می شد چون او می توانست با تیم بدنسازی کار کند و شرایط تیم را ایده آل سازد.»

 

شاهرودی درباره مسائل حاشیه ای که امسال گریبانگیر پرسپولیس بود و همچنین اخراج صادقیان تصریح کرد: «این بازیکنان برای جامعه ورزش الگو هستند و کارهایی که آنها انجام می دهند برای جامعه ورزش خوب نیست. من می گویم فوتبالیست باید پول بگیرد اما باید همانگونه که پول حرفه ای می گیرد قراردادش هم حرفه ای تنظیم شود تا با هر بی نظمی حتی دیر آمدن سر تمرین 20 درصد جریمه شود.»

 

وی گفت: «من زمانی که در ترکیه حضور داشتم و بازی می کردم در قراردادم تمامی این موارد ذکر شده بود و هیچ بازیکنی جرات نمی کرد بی نظمی کند اما وقتی بازیکن می گوید هر چقدر بی نظمی کنم پولم را می گیرم باعث می شود تا احترام ها از بین برود.»

 

شاهرودی در پایان تاکید کرد: «یک بازیکن تا وقتی جنبه چیزی را نداشته باشد به هیچ جا نمی رسد. از قدیم گفته اند خدا چیزی را که به کسی می دهد قبلش جنبه اش را بدهد. پیام صادقیان از نظر فنی عالی بود اما فقط به دنبال حاشیه می گشت. تیم از نظر فرهنگی باید با او کار کند و مربی باید برای بازیکنان جلساتی بگذارد و حتی آداب معاشرت را هم به آنها بیاموزد و فقط مسائل داخل زمین را انجام ندهد. وقتی بازیکنی به کریم باقری بی احترامی می کند انگار به همه ما بی احترامی شده و این قابل قبول نیست.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها