کد خبر: ۳۱۴۱۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سخنگوی عملیات توفان قاطع اعتراف کرد که قبایل یمنی که با جنبش انصار الله همکاری کنند مورد هدف جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، «احمد العسیری» سخنگوی عملیات «توفان قاطع» اعتراف کرد که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان عشایر یمنی که از جنبش انصار الله حمایت می‌کنند را هدف قرار می‌دهد.

پایگاه خبری «اب پرس»، گزارش داد که عشایر یمنی که با جنبش انصار الله همکاری کنند هدف حملات جنگنده‌های عربستانی قرار خواهند گرفت.

بر همین اساس عملیات هوایی جنگنده‌های عربستانی روز چهارشنبه (دیروز) چندین بار به شهروندان و غیرنظامیان حمله کرده که نتیجه آن کشته شدن شمار بیشتری از غیرنظامیان بی دفاع یمنی بوده است.

وی همچنین مدعی شد که انصار الله به عمد از رسیدن هواپیمای پزشکان بدون مرز جلوگیری کرده است و گفت که یک کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه به یمن رسیده است در حالی که برخی از مجروحان نیز برای مداوا به جیبوتی انتقال داده شده‌اند.

العسیری گفت که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان روز چهارشنبه 129 پرواز عملیاتی انجام داده که بیشترین میزان پرواز های عملیاتی تا کنون به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها