کد خبر: ۳۱۴۱۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
تعدادی از دانش آموزان تهرانی برای محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن امروز (پنجشنبه) در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، این افراد ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم و ستمدیده یمن، انزجار خود را از به خاک خون کشیدن کودکان، زنان و مردم بی پناه این کشور توسط رژیم آل سعود اعلام کردند.

همچنین در بیانیه ای که در این تجمع قرائت شد، آمده است: جنبش دانش آموزی ایران اسلامی، به آل سعود هشدار می دهد که یمن وعدگاه کید شیاطین و مکر مکرکنندگان است. شعله های آنش برافروخته در یمن به زودی دامن این خاندان را خواهد گرفت.

در این بیانیه گفته شده است: ملت مومن و متعهد یمن با اراده و قدرت برآمده از ایمان و به مدد الهی، با همه توان در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزان تبدیل خواهند کرد.

در این بیانیه اعلام شده؛ حمله آل سعود به مردم یمن تجاوزی آشکار به ملت و کشور است. ملتی که اراده کرده روی پای خود باستد، ملتی که راه را شناخته و در پرتو آموزه های ناب اسلام در برابر زیاده خواهان ایستاده تا کشوری به خواست عمومی ملت بسازد.

این بیانیه افزوده است: حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور به ویژه کهنسالان، زنان و کودکان و قرار گرفتن در کنار دژخیمان و نسل کشانی چون رژیم صهیونیستی اولین دست آورد این اقدام وحشیانه است.

در این بیانیه آمده است: خاندانی که برخلاف ادعای مسلمان خواندن خود، در برابر نسل کشی در کشورهایی نظیر فلسطین، سوریه و عراق نیز سکوت می کنند.

این بیانیه افزوده است: سالیان طولانی است که با میلیاردها دلار سرمایه حاصل از نفت، بذر تفرقه را در اقصی نقاط جهان اسلام می پراکنند و در نقش حامی و مزدور سیاست های آمریکا، وحدت و عزت مسلمان را نشانه رفته اند.

دانش آموزان انجمن های اسلامی همدردی و همراهی خود را با ملت سرافراز و مقاوم یمن به ویژه نوجوانان و جوانان سلحشور دیار دلاوران و محکومیت خود را علیه رژیم سفاک آل سعود اعلام می دارند و همراه با دیگر اقشار مسلمان ایران در تقدیم کمک های انسان دوستانه شرکت فعال خواهند داشت.

'انصارالله پیروز است، آل سعود نابود است'، 'سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند'، ' مرگ بروهابی'، ' مرگ بر اسرائیل' و 'مرگ بر آمریکا' از جمله شعارهای تجمع کنندگان امروز بود.

این افراد همچنین نوشته هایی نظیر ' لعنت خدا بر وهاب آل سعود' ، ' سرکوبی آل سعود نزدیک است' و ' کشوری بود پر از عرب های حسود که بی شعوری گذشته از حد و حدود' را بر دست داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها