کد خبر: ۳۱۴۸۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرنگی‌گار وزن 98 کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت تا ایران صاحب سومین مدال طلای خود در این رقابت ها شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا ، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در دوحه قطر در جریان است مهدی علیاری نماینده وزن 98 کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر دی ژیائو از چین به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 6 بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یابد و گردن آویز طلا را از آن خود کند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز پس از کشتی آزاد قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

علیاری در رقابت‌های صبح امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر بیک سلطان محموداف از قرقیزستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 4 بر یک مارگولان آسیمبیکوف از قزاقستان و دارنده طلای آسیا را شکست داد.

پیش از این تیم ملی کشتی فرنگی ایران توسط رامین طاهری نماینده وزن 71 کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم به 2 مدال طلا رسید و محمد علی گرایی و پیام بویری نیز در اوزان 66 و 75 کیلوگرم به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

در ادامه این رقابت‌ها بشیر باباجان‌زاده آخرین نماینده ایران در وزن 130 کیلوگرم برای کسب مدال برنز برابر ناوین از هند به روی تشک خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها