کد خبر: ۳۱۴۹۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
جنگنده هاي ارتش عربستان به اشتباه يكي از پايگاه هاي شبكه القاعده را در يمن مورد حمله قرار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، جنگنده هاي ارتش عربستان سعودي به اشتباه يكي از پايگاه هاي شبكه تروريستي القاعده را در يمن مورد هدف و حمله قرار داده و موجب تخريب كامل آن شدند.

خبر اين حمله اشتباهي يك دقيقه بر روي صفحه خروجي سايت «واس» از سايت هاي خبري عربستان قرار گرفت اما فورا حذف شد. در پي انتشار اين خبر، كاربران فضاي مجازي عربستان آن را به طور گسترده در صفحات خود نشر دادند اما تا به اين لحظه هيچ مقام رسمي و مسئول در عربستان رخ دادن چنين اشتباهي را اعلام نكرده است.

لازم به ذكر است، به رغم اينكه عربستان طي چند سال اخير خود را يكي از مخالفان و دشمنان شبكه تروريستي القاعده معرفي كرده اما در عمل اينگونه نبوده است. بعد از وقوع انقلاب در يمن و ساقط شدن حكومت «علي عبدالله صالح» كه مقدمه قدرت گرفتن أنصارالله را فراهم كرد،سعودي ها كه نگران شده بودند، پول و سلاح در اختيار شاخه القاعده در يمن قرار دادند تا به جنگ با نيروهاي مردمي بروند و همين امر هم تحقق يافت اما در جبهه هاي مختلف القاعده در برابر حوثي ها شكست خورد.

اكنون شبكه تروريستي القاعده يكي از همپيمانان پشت پرده عربستان سعودي در يمن به شمار مي رود و در مناطق مختلف عليه أنصارالله دست به عمليات مي زند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها