کد خبر: ۳۱۴۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه‌سروی در دفاع از این موضوع جای شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این تسامح بازخواست کرد اما از آن عجیب‌تر استدلال مجری برنامه بود که می‌گفت باید اجازه دهیم برخی اعمال که در خیابان وجود دارد (روابط نامشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!

به گزارش 598 به نقل از فارس آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

برنامه اخیر نامداری (جمع ما) که مدتی است به‌طور زنده از شبکه دوی سیما پخش می‌شود هر از چندی با حاشیه همراه بوده است و مورد رضایت چندان مسئولان قرار نگرفته است.

حتی یکی از مدیران رسانه ملی در واکنش به دعوت از مرد سه‌زنه در این برنامه، اظهار داشت: نظر شخصی من از جهت آوردن این فرد و بیان این مطالب، منفی است. به همین دلیل در برنامه «صرفاً جهت اطلاع» هم نقد خود را نسبت به آن نشان دادیم که کار خوبی نبود و نقد شد. سازنده آن نیز خودش بعد از پخش متوجه شد. آن برنامه (جمع ما) به نظر من یک برنامه فانتزی بود و خیلی نمی‌تواند دستاوردی داشته باشد، بعد از اینکه پخش شد تذکر هم داده شد.

هم چنین در برنامه هایی که درباره موضوع طلاق، ازدواج، علم بهتر است یا ثروت و... تهیه شده بود نیز موضوعاتی مطرح شد که صدای انتقاد کارشناسان دینی و علمی را در آورد.

در همین حال برنامه شب گذشته «در جمع ما» نیز همراه با حاشیه هایی بود. در این برنامه که به موضوع طرح تفکیک جنسیتی می پرداخت مجری برنامه که تحصیلات او در رشته مدیریت صنعتی است و فهم درستی از مباحث مربوط به دین و فرهنگ ندارد در قامت یک کارشناس مسائل دینی و فرهنگی وارد شده و با جسارت تمام طرح عفاف و حجاب و پوشش وزارت علوم را که بر اساس مصوبه ۱۲۱ جلسه مورخ ۶/۵/۶۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی بر حدود اخلاق اسلامی در برخوردها و معاشرت ها در دانشگاه تاکید کرده را مورد تمسخر قرار داد و حتی اجازه صحبت و دفاع کردن به میهمان برنامه که آقای خواجه سروی (معاونت فرهنگی وزرات علوم) بود را هم نداد.

اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه سروی در دفاع از این موضوع جای شک و شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این مسامحه کاری بازخواست کرد اما از آن عجیب تر استدلال مجری برنامه بود که می گفت این قانون مربوط به سال ۶۶ است و الان شرایط جامعه تغییر کرده است و به صراحت بیان می کند باید اجازه دهیم تا برخی اعمال و رفتار که در خیابان وجود دارد (روابط نا مشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!

مجری این برنامه که تصور می کند با گذاشتن چادری نیم بند بر سر خود، بدون آنکه بخواهد پایبند به فرهنگ حیا و حجاب که به مراتب مهم تر است باشد، خود را دختری چادری معرفی کرده که در محیطی مردانه کار می کند و مشکی هم ندارد.

نظر مجری برنامه این است که دختران و پسران جوان باید در دانشگاه با هم باشند تا شیوه تعامل با جنس مخالف (یعنی نامحرم) را بیاموزند! در این برنامه اشاره ای نشد که چه بسیارند دختران و پسران پاک و محجوبی که بعد از ورود به دانشگاه دچار فساد می شوند و قرار گرفتن دختر و سر در کنار هم راه حل مناسبی جهت ایجاد رابطه صحیح با جنس مخالف نیست.

خانم مجری حتی به صورت ذهنی پذیرفته است که در دانشگاه وضعیت مناسبی در روابط دخترها و پسرها وجود ندارد، او این مشکل را به کل جامعه تعمیم داده و می پرسد چرا باید از دانشگاه شروع کنیم؟

پس جوانان ما چگونه نحوه ارتباط با جنس مخالف را یاد بگیرند. اگر در دانشگاه محدودشان کنیم در جای دیگر کار خودشان را می کنند. ظاهرا مجری این را فرض گرفته در هر صورت جوانان ما باید با جنس مخالف ارتباط برقرار کنند حتی اگر این ارتباط نامشروع باشد و یا به فساد کشیده شود. و دانشگاه را زمینه مساعدی برای این ارتباط می داند.

در گزارشی که در این برنامه نیز پخش شد تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نقد این طرح صحبت کردند. نکته قابل تامل اینکه چهره این دانشجویان شطرنجی شده بود به طوری که به مخاطب اینگونه القا می شد که اگر این دانشجویان شناسایی شوند مجازات سنگینی در انتظار آنهاست و در ایران آزادی اظهار نظر و انتقاد وجود ندارد. در حالی که مجری برنامه خود به صراحت و آزادانه علیه این طرح و قانون صحبت می کرد.

معلوم نیست مسئولین صدا و سیما از ساخت چنین برنامه هایی دنبال چه هستند؟ آیا قرار است صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبادرت به ساخت برنامه هایی با متد و شیوه مستندهای بی بی سی کند؟

آیا قرار است صدا و سیما از مبانی جمهوی اسلامی دفاع کند یا از مخالفان؟ آیا مسئولین مثلا رسانه ملی تصور می کنند با آوردن مجری مثلا چادری که از چادر تنها به عنوان یک زینت استفاده کرده و شلوار لی پاره و چکمه فشن بر پای دارد می توانند از انقلاب اسلامی حمایت کند؟ تا کی قرار است رسانه ملی جولانگاه چنین تهیه کنندگانی باشد که هیچ گونه اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند؟ تا کی قرار است چنین برنامه هایی با چنین مختصاتی بر روی آنت رود و مسئولین رسانه ملی نیز چشم خود را بر روی آن ببندند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴۰
۱۸
میگم شمار همراه این مجریتون چنده بدینش به من تا یه کم نصیحتش کنم!امیدوارم به را راست هدایتش کنم!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۵۳
۱۲
افزايش طلاق در ايران نتيجه عدم آشنايي قبل از ازدواج است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
اونوقت لابد چاره اش دوستی دختر و پسره؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
پس توي غرب كه اينهمه آمار طلاق بالاست و به 80% ميرسه به دليل عدم آشنايي دختر و پسرهاست؟!!
برو باباتو بيچاره كن بيسواد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴۷
۷
ادب داشته باش یکی نیست تورو نصیحت کنه
پاسخ
بنيامين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳۶
۸
آقجان "آزاده"ما آزاده!!!!
چيكارش دارين؟خب بايد صحبتي بكنه كه بگن بهش مجري ديگه!حالا مگه بقيه مجريا بهتر حرف ميزنن؟!
پاسخ
irani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴۰
۶
نتیجه اعمال زور و اینکه کارمندان چادری در ادارات از اهمیت بالاتری برخوردارند و پست های بالاتری میگیرند میشود همین: ریاکاری!
کار همینجوری پیش بره کم کم به لباس های دیده نشدنی مردم هم گیر میدهند...!!!
خدا به داد مردم برسه!!! (لطفا چاپ کنید)
پاسخ
توفیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
خوش غیرت تو از موضوع پرتی .در سطح تو نیست این صحبتها /رسانه ملی یعنی نماد شعور مردم وحکومت وتعیین کننده خط فرهنگی از دیدگاه بیرونیها...گرفتی ؟
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳۵
۱۴
واقعا ازین نوشته اعصابم خورد شد اگر آزادیه بیانه پس چرا از اظهار نظر خانم نامداری انقد جو زده شدین؟ به نظرم خیلی هم ایشان در کارشان موفقند و جسارتشونم قابل تحسین است. اگر این نظر را نشان ندهید معلومه شمام آزادیه بیانو قبول ندارین
پاسخ
عمو حجتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
فرق آزادی بیان انفرادی تا به عنوان نماینده کشور خیلی زیاد است رسانه ملی میفهمی چیه؟مختص به اظهار نظر یک بیسواد نیست که همه عقاید مردم را به باد مسخره بگیره
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۳۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۲۱
این مجری یکی از عوامل ... در صدا و سیما می باشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳۳
۱۸
آفرین بر خانم نامداری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۳۳
در قران کریم خداوند صراحتا فرمودند که از دوستی با جنس مخالف پرهیز کنید
پاسخ
Tabrizboy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
همین جور حرف نپرونید !!!!!
کدوم سوره کدوم آیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۲۳
امثال این خانم زیادند که به خاطر پارتی داشتن امروز امتحان شون تموم شد اومدن سر کار. نخبه ها و رتبه های زیر 500 کنکور سراسری چون پول و پارتی ندارند باید بیکار باشند و دانشگاه ازادی های چلغوزاباد بشوند مجری و صاحب نظر و متخصص در تمامی امور از پزشکی و هسته ای و اتمی و فیزیک و شیمی بگیر برو تا ادبیات و کشاورزی و .... به این می گویند اعجاز دانشگاه ازاد و ثروت و پارتی
پاسخ
محمد حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
آقا این دوست مون راست میگه! یکی از همین مجری های جوون که الان هم ظاهرا ظهرها شبکه یک برنامه داره، هم کلاسی آشنای ما تو دانشگاه آزاد تهران مرکز بود! می گفت همه امتحاناش رو 10 دقیقه ای بالای 17 می گرفت!
حالام که تو تلویزیونه! اصلا هم اجراش خوب نیست!
شبير
UNITED STATES
۲۰:۳۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
تا اونجايي كه من ميدونم رتبه هاي بالاي كنكور كه شما فرموديد( جز درصد كمي از آنها) با سهميه بسيج و خانواده شهدا و از اين گونه پارتي بازيها وارد دانشگاه ميشوند! اتفاقا بيشتر نخبه ها و مستعدان يا بيكارند يا در زندان به سر ميبرند...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۱۴
باسلام ببخشیداین مجری از کدام عوامل... باتشکر
پاسخ
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۸
۱۰
همه طوری حرف می زنند انگار الان تو دانشگاهها همه ی سرها پایین است و کسی با نامحرم حرف نمی ند نه اینکه به نظر من مشکلی داشته باشد ولی واقعا" فضای دانشگاه شبیه یک مکان علمی نیست ان شاءا.. بدتر هم می شود مثلا"وقتی می گیم می ریم دانشگاه یعنی میگیم می ریم فلان جا.....بعدش هم چرا از دانشگاه شروع کنیم بهتراست زوج ها را از امادگی با هم آشناکنیم" شناخت بهتر ازدواج بهتر"
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۲۸
۱۷
آفرين به جسارت آزاده نامدراي،بعد از عادل تنها مجري حقيقت گوي ايران
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
چجور حساب کردی بگو ما هم مشتری شیم
maryam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۳
chera khabara nimekarast pas kooo axesh???????????????
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۷
توی خیابون و پشت دانشگاه را بی خیال شدیم، چسبیدیم به توی دانشگاه . من خودم هم کلا از این مجری بدم میاد شدید. اما حرفی که زده جای تامل داره . این که :"پس جوانان ما چگونه نحوه ارتباط با جنس مخالف را یاد بگیرند. اگر در دانشگاه محدودشان کنیم در جای دیگر کار خودشان را می کنند."
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
اصلاً چه معني داره كه نحوه ارتباط با جنس مخالف رو ياد بگيرن! كسي خوشش مي آد يه پسر با .....
ديگه داريد دهنمون رو باز مي كنيد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
پس يدفه بفرماييد دانشگاهها درس را تعطيل كنند و بپردازند به امور چيــز ديگه! اولئك كالانعام بل هم ازل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
آقا رضا انگار تو مشکل روانی داری برادر :دی خدا شفات بده
ناشناس
POLAND
۱۸:۵۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۵
۵
سلام دوستان آیا می دانید چرا آخرین دین اسلام نام گرفت؟یک مسلمان که الله را دوست دارد و عاشق اوست از تسلیم امراوبودن لذت می برد گوییا شیطان مذاق مارا تغییر داده وای از آخرالزمان وای از آخرالزمان خدایا خودت دست ما را بگیر و مارا عاقبت به خیرکن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
وای از آخرالزمان. اما باید خوشحال بود که نسل ما ظهور آقا رو می بینه انشاالله
اسی
ICELAND
۱۹:۰۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۸
۷
آقا من مطمعنم بهت جواب رد داده
این کار تو از اسیدپاشی هم بدتر

بزار کنار این حرفارو
چشاتو وا کن،ببین تو خیابون چه خبره فسیل
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۱
این خانم مجری بی همه چیز با همین چادر چندین باز ابروی چادری ها رو برده و( انداختن میز و ....) که به اصطلاح دست و پا گیر بودن چادر و ... را نشان دهد
در ضمن چرا تمام این اتفاقات باید برای این خانم که چادر هم هستند بیوفتد
پاسخ
فرشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۹
۵
خجالت بکشید با این کوته فکریاتون
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
جناب بلند فكر! به فكر ناموست خودت هم باش!
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
(اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه سروی در دفاع از این موضوع جای شک و شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این مسامحه کاری بازخواست کرد) ولی چرا بازخواست بشه به نظرم باید اعدام بشن هر دو تا درسی باشه برای بقیه چون غیر از ما و عقاید ما هیچ کس حق زندگی و نفس کشیدن نداره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۵
چرا بعضی این مجری ها چند وقت که می گذره می شن همکا ره تلوزیون اگه خیلی ازادی میخوایند اون وره اب
پاسخ
ن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴
۸
مگه اين خانم مجري تخصص مشاوره اي دارد يا كارشناس مسايل خوانوادگيه واقعا كه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۵
۹
آزاده نامداری مواظب باشد که سر از بی بی سی در نیاورد !
چرا دانشگاه را با ............اشتباه گرفته اید !؟
پاسخ
مصطفی
UNITED STATES
۰۰:۱۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۹
۲
نگاه کنید من چند باری هست که به این سایت(اون هم از طریق یک لینک) میام.باید بگم فضای حاکم بر این صفحه،فضای افراطه.هنر این نیست که با بی ادبی و یا تهمت زنی و یا رای به ظاهر بخواهیم بر کسی برچسب بزاریم.علیرغم داشتن اعتقادات مذهبی،از خواندن این صفحه حس بدی بهم دست داد.شما این اعتقاد رو داری.نمیگم اشتباهه.پوشش تعریف خودش رو داره.چه اشکال داره از کفش فشن استفاده کنه.گناهه؟متاسفانه بعضی افراد دارند جوی رو ایجاد میکنن که از خود تعریف حکم میکنن مثل آقای ... که پوشیدن شلوارک در خوابلگاه پسران رو به تمسخر میگیره.این کارها افراد رو از آدم دفع میکنه.یادتون نره،آقا فرمود:جذب حداکثری،دفع حداقلی!
تعریف قانون از خود لطفا نکنید.شما هم اگر میخواید شلوار لی بپوشید.خلاف شرع نیست.
پاسخ
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۷
۸
واقعا براتون متاسفم ... یعنی حرف حق اینقدر سخت و سنگینه ؟ که گفته رسانه ی ملی باید حمایت بکنه از طرفداران انقلاب ؟ مگه نه اینکه هر رسانه ای باید واقعیت ها رو نشان بده حتی اگه بر ضد منافع طرفدار های انقلاب باشه ؟
از این به بعد و با خوندن مطلب شما آزاده نامداری در کنار عادل فردوسی پور جزو مجریان محبوب من به حساب میان در صورتی که قبل از این از این مجری اصلا خوشم نمیومد ...
(اگه راست میگی نظر منو بزار . نمیزاری دیگه میدونم)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
اوای ترسیدم! یک وزنه علمی سیاسی رو از دست دادیم، تروخدا طرف ما بمون!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۶
ازاده ی ازاد از مسایل اسلامی؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱۴
۳
مگر انسانها حيوان هستند كه ترس از كنار هم بودن در يك محيط دانشگاه يا اجتماع داشته باشيم.بنظرم اينكارتوهين به كرامت انساني است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
اگر میفهمدی اختلاط زن و مررد چه اثرات مخربی داره این حرفو نمیزدی.
شاکر
UNITED STATES
۱۵:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
پیشنهاد میکنم یه نگاه به وضعیت دانشگاهها بنداری بعد بگی مگه حیوان هستند؟
نه نیستن ولی وقتی با این درسهای غربی که میخونن و اینکه انقدر آزاد کنار هم هستند حیوان بودن رو یاد میگیرن و .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
ناشناس جان پس لطفاً در نماز شب خود از خدا بخوهید که مرد و زن را جدا بیافرینند تا اثر مخربی نداشته باشد !!
فسیل !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
تو که بدت نیامده از این کنار هم بودن حالا چرا نگران ازداوج باشی؟
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۱
۵
با سلام
وقتی فردی توی رسانه ملی خلاف دستورات الهی اسلام صحبت میکنه یعنی خروج از دین و تباهی . این مسئول بی لیاقت که وظیفش مدیریت تولید و پخش برنامه در صدا و سیما است کجاست ؟؟؟؟ وقتی یک مجری عفت اسلامی رو خیلی راحت میدره ...
وای بر ما که با این کارها خاری به چشم عزیز حضرت زهرا - حضرت مهدی می زنیم -
وای بر تمام افرادی که زبان در دهان بسته اند.
وضعیت نکبت غرب حالا شده افتخار ملی
یا علی - الهم عجل الولیک الفرج
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۰
۳
واقعا...
پاسخ
اصغری
SWITZERLAND
۲۲:۳۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۲
۳
واقعاً مایه تأسف است که صداو سیما چنین افرادی را در سیما باید گفت به نمایش گذاشته است خانمی که از حجب و جیای یک زن مسلمان فقط یک چادر را دارد اگر مقداری در رفتار این خانم توجه نمایید می بینیدکه فقط تقلید رفتار مجری برنامه 90 را در آورده وبا این نوع رفتار ظاهراً می خواهد خود را در بین جامعه مطرح نماید مایه بسی تأسف برای مسئولین صدا و سیما
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱
۲
ما هي بريم به سمت آزادي ارتباط بين دختر و پسر.... غربي ها هم به سمت تفكيك جنسيتي ........ چند روز پيش بود كه خبري درباره ي تفكيك جنسيتي در استراليا منتشر شد و نتايج مثبتي كه ازش گرفته بودند...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۵
۲
سلام.من الان خودم توی یک دانشگاه تک جنسیتی درس میخونم نمیگم بده ولی معتقدم که اگر جوان ها بتونند توی دانشگاه که یه محیط مقدسه در کنار هم فعالیت کنند خیلی هم خوبه و میتونند نحوه ی برخورد با یک جنس مخالف رو یاد بگیرند برای آیندشونم بهتره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
آفتاب آمد دلیل آفتاب! بازم بگید باید دانشگاه‌ها تک جنسیتی بشند !
رز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲
۴
حزف حق تلخه گویا... الان تو خیابون هر دختر و پسری رو میبینن میگیرن مگه چیزی درست شده؟ بذارین از خیابونا و دانشگاه و محیطای باز دختر پسرارو جمع کنن تا اونام برن توی خونه و یه گند بزرگتر درست بشه... هر بیشعوری میگه اینجور روابط بده لابد خودش یه گندی زده که میدونه دیگه. لیاقت شماها همون ریش شپشوئه نه بیشتر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲
۵
احتمالا اين مجري رو از خيابانها مخوف تهران گرفتن آوردن نمي دونم يه مجري بايد چه شرايطي داشته باشه تا مجري بشه اينا خودشون رو زير چادر پنهان مي كنند تا كسي چيزي ازشون نبينه ولي نيات و حرفهاي اينا زير چادر نمي مونه يه باره ميزنه بيرون و اخيش يه دسته گل به اب داد
پاسخ
تندیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲
۱
من فکر می کنم فردی که به عنوان مجری داره برنامه زنده اجرا می کنه باید بدونه که مخاطبانش از تمام اقشار جامعه هستند.و این موضوع را از لباس پوشیدنش تا صحبت های جدی و حتی گاها شوخی اش هم باید لحاظ بکند. اگه نمی تونه بره بشینه خونه اش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۳
۶
خانم نامداری سواد کاملی نداره پس یک بی سواد هم حق اظهار نظر نداره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
چطور وقتی پای رای دادن میاد وسط همه حق رای دارن؟ ولی در مورد مسائل دینی همه بی‌سوادن و باید خفه شن ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۴
۵
واقعاخجالت آور بود حرفهای مجری سیمای جمهوری اسلامی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲
۴
این خانم نه مجری قابلی هست نه هیچ هنری داره فقط چندتا کلمه رو پشت هم تند تند میگه فکر میکنه مجری خوبیه. یکی باید ایشون رو از توهم در بیاره به نظر من خیلی ... هستش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۳
۲
همه این حرفا درست
ولی این طرز حرف زدن دیگه منسوخه
تمام سایتا همینو زدن
حرفتونو میزنین یک طرفه
بعدش هم توهین و ناسزا بی ابرویی
واقعا شرم اوره خودتونو جای اون دختر بذارین
با این رفتارتون حتما خودشو اصلاح میکنه و دنباله تلافی هم نیست
فقط برای بالا بردن چند تا کلیک با این تیترها
توبه کنید
خیلییییییییییی بی تربیتین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۳
۱
چرا ما اینقدر بی جنبه ایم و زود قضاوت میکنیم هان ن ن ن ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
شایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۲
۳
خانم نامداری دوست داریم. لیاقتتون از این شبکه مزخرف بیشتره
پاسخ
ابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۲
۱
آقای ناشناس
تو غرب به علت تنوع طلبی که آمار طلاق بیشتره ولی توی ایران از تنوع بدبختی و فشار زندگی اگه نمی دونستی بدون
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۲
۱
واقعا متاسف براي ساده انديشه مجري مشكل نداره بلكه كارشناس مشكل داشته كه نتونست جواب بده تو برنامه هاي كارشناس محور كار مجري اينكه به عنوان شخص مخالف موضوع موضع بگيره و كارشناس با جواب هاي قانع كننده مجري را قانع كنه تا بتوانند افراد مخالف اين موضوع را قانع كنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۱
حکمت 49 نهج البلاغه

و درود خدا بر او، فرمود: از يورش بزرگوار به هنگام گرسنگى، و از تهاجم انسان پست به هنگام سيرى، بپرهيز.
پاسخ
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۰
۲
من به شخصه از برنامه خانوم نامدار بدم میاد چون برنامه ای که دارند فقط ضربه به کانون گرم و فرهنگ خانوادها میزند من دنبال یه اعتراض به این خانوم بودم و چند بارهم اس ام اس به صدا و سیما دادم ولی کو گوش شنوا
ولی درباره نظرشون درباره ارتباط دخترو پسر
به ایشون مربوط نمیشود که ارتباط ها باید از کجا شروع شود چون ایشون در جایگاهی نیستند که نظر بدهند اون میتونه هروقت خدا بهشون فرزندانی داد اونهارو راهنمایی کند که سر خیابون ایست کنند و هرپسری که رد شد باهاش ارتباط داشته باشه چون فرهنگ ملی ما ایرانیان این نیست من کاری به مذهب ندارم چون هر کسی یه اعتقادی داردولی تربیت خانوادگی ما ایرانی ها مستقل هست و پوشش ما با غرب و افکار غرب فرق میکند و هر کسی اعتقاد ندارد انشاالله که از زندگی شخصی خودش عمری گذشت متوجه میشه که اعتقاد امروزش اشتباه بوده و این کار خانوم نامدار ربطی به آزادی بیان نداره آزادی بیان این نیست که هر چرت و پرتی رو بتونی از این تریبون بزنی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۰
۱
بابا اصلا برنامه شون هم بدرد نخوره .یه بحث هایی میشه که باعث افسوس و تعجبه .از آوردن آدمایی که می گفتن طلاق عاطفی گرفتن تا مصاحبه با بچه های کوچولویی که اصلا نمی دونن طلاق عاطفی چیه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۰
۱
در زندگی اجتماعی گریزی از روابط دختر و پسر وجود نداره، به نظر شما بهترین مکان برای برقراریه این ارتباط کجاست؟
آیا غیر از دانشگاه که یک مکان علمیه جای بهتری سراغ دارین؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
حالا یه بنده خدایی نظر گفته درست یا قلط حالا شما اینقدر کشش میدین همی کار می کنید که بهتون میگن امل
پاسخ
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
به نظرم نظری ندارم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها