کد خبر: ۳۱۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ ايران گفت: شايد دربي پايتخت را يك روز زودتر برگزار كنيم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، غلامرضا بهروان در مورد زمان دربي ۸۰ پايتخت كه در هفته سي‌ام ليگ برتر برگزار مي‌شود، عنوان كرد: ساعت ۱۰ صبح امروز هيأت رئيسه سازمان ليگ جلسه‌اي برگزار مي‌كند و طي اين جلسه زمان دربي مشخص خواهد شد.


وي افزود: البته بنده به همراه فريدون اصفهانيان در تبريز هستم. ما ديروز در مسابقه پرسپوليس و گسترش فولاد حضور داشتيم و امروز هم ديدار حساس پلي آف ليگ دسته اول بين استقلال اهواز و شهرداري تبريز كه براي عدم سقوط به دسته دوم است را زير نظر مي‌گيريم و به همين خاطر در جلسه امروز حضور نداريم. اگر تفاهم‌ها صورت بگيرد دربي ۲۴ ساعت زودتر برگزار مي شود.

رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ تأكيد كرد: پيش از اين چند جلسه در رابطه با برگزاري دربي را پشت سر گذاشتيم. دوستان محبت كردند و اعلام كردند هيچ مشكلي براي برگزاري اين بازي در روز پنجشنبه وجود ندارد. شوراي تأمين، اورژانس،‌ آتش‌نشاني و ... موافقت‌هاي خود را اعلام كرده‌اند و با محبتي كه داشته‌اند اعلام آمادگي كرده‌اند.

وي افزود: جا دارد از تمامي كميته‌هاي مختلف فدراسيون فوتبال، كميته داوران، كميته انضباطي همچنين مهدي تاج و علي كاظمي به خاطر تلاش‌هايي كه در اين مدت كردند تشكر كنيم. خوشبختانه در هفته بيست و نهم مشكل خاصي به وجود نيامد فقط برخي اتفاقات در بازي نفت مسجدسليمان و سپاهان افتاد كه آن هم به خاطر اعضاي نفت و هوادارا‌ن‌شان بود.

بهروان با اشاره به جلسات مختلفي كه براي برگزراي دربي پشت سر گذاشتند، گفت: با تمامي نهادهاي مربوطه ديدار كرديم. استانداري، شوراي تأمين، اورژانس و ... اعلام آمادگي كردند. با توجه به اينكه دربي حساسيت جدولي ندارد و فقط بحث سنتي بودن اين مسابقه مطرح است شايد اين بازي ۲۴ ساعت زودتر برگزار شود.

رئيس كميته مسابقات در پاسخ به اين سوال كه آيا نظر باشگاه‌ها براي تغيير زمان دربي مهم است، گفت: تلاش مي‌كنيم نظرات باشگاه‌ها را هم مدنظر قرار دهيم. ما به همه احترام مي‌گذاريم البته نبايد فراموش كنيم پرسپوليس يك چهره ملي هم دارد و آنها روز سه‌شنبه هفته آينده بايد در ديداري از ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الهلال عربستان بروند. اگر بازي پنج‌شنبه برگزار شود اين تيم يك روز بيشتر استراحت مي‌كند. از لحاظ خستگي هم هر دو تيم در يك زمان به بازي رفتند و شرايط يكسان است. شايد روزي استقلال هم در اين شرايط باشد و آنها هم توقع اين كار را داشته باشند. پس بايد همه به هم كمك كنيم.

وي در ارتباط با اينكه سكوي قهرماني در چند شهر آماده مي‌شود، عنوان كرد: براي برگزاري مراسم قهرماني تمامي تجهيزات را در دو شهر آماده مي‌كنيم. با توجه به اينكه سپاهان هم مثل نفت و تراكتورسازي شانس قهرماني دارد يك جام هم به آنجا مي‌بريم. سازمان ليگ در سال‌هاي اخير در برگزاري مراسم‌هاي افتتاحيه و اختتاميه عملكرد خوبي داشته و روابط عمومي ما تلاش زيادي كرده است. جام‌هاي بسيار زيبايي را در سال‌هاي اخير تهيه كرديم و در مراسم‌هايي شكيل به تيم‌هاي قهرمان ارائه شده است. روز پاياني ليگ با مبعث حضرت رسول هم مصادف شده و اين مراسم با توجه به اينكه در شب عيد است مي‌توانند زيبايي‌هاي دوچندان داشته باشد.

بهروان در پايان گفت: جا دارد از رسانه‌هاي تصويري و نوشتاري تشكر ويژه‌اي داشته باشيم. آنها در اين مدت با حمايت‌هايشان حسابي به ما كمك كردند و اميدوارم هفته بپاياني هم به بهترين شكل برگزار شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها