کد خبر: ۳۱۵۱۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تسنيم/ پايگاه خبري که روزنامه صهيونيستي فيلمي از تحويل يک تروريست مجروح از سوريه به يگان نظامي اسرائيل را نشان مي دهد که براي مداوا به بيمارستان هاي سرزمين هاي اشغالي منتقل مي شود.

در اين گزارش تأکيد شده است که در ساعت 8 شب تروريست هاي سوري به بخش مرزي نزديک شدند، در شرايطي که يگان نظامي و پزشکي وابسته به جفعاتي آمادگي‌هاي لازم براي پذيرفتن اين تروريست مجروح را انجام داده بود. بعد از تحويل فرد مزبور و اطمينان پيدا کردن از حال وي، رئيس تيم اجازه انتقال کاروان زرهي به همراه تيم پزشکي به بيمارستان را صادر کرد.
اين فيلم ويدئويي در حدود 4 دقيقه صحنه‌هايي از انتقال تروريست مصدوم و خودروهاي زرهي ارتش اسرائيل را نشان مي‌دهد که به مناطق مرزي نزديک شدند. خبرنگار اسرائيلي همچنين با تعدادي از افسران صهيونيست حاضر در اين عمليات مصاحبه مي‌ کند.
يکي از افسران کادر پزشکي در اين رابطه مي ‌گويد که از زمان آغاز جنگ در سوريه بيش از 1600 [تروريست ] سوري در اسرائيل مداوا شدند که بيشتر آن‌ ها جراحت‌ هاي عميق و خطرناک داشتند. عمليات انتقال اين عناصر نيز از طريق هماهنگي‌ هاي انجام شده بين رژيم اسرائيل و شورشيان صورت مي گيرد و بيشتر زخمي‌ ها بعد از مداوا در بيمارستان ‌هاي اسرائيل به سوريه بر مي ‌گردند.
اين سايت صهيونيستي مي ‌افزايد که ارزيابي‌ هاي موجود در نزد ارتش اسرائيل در زمينه اوضاع امنيتي کنوني در مرزها به ويژه مناطقي که تحت سلطه شورشيان و گروه‌هاي افراطي قرار دارد، نشان مي‌ دهد که اين گروه‌ هاي تروريستي توجه به درگيري با ارتش اسرائيل ندارند و اين به نفع آن‌ ها نيست، اسرائيل نيز منافع مشابهي نسبت به اين گروه‌ ها دارد و همين موضوع آرامش امنيتي کنوني در مناطق مرزي تحت سلطه تروريست‌ ها را در پي داشته و اسرائيلي ‌ها نيز خدمات پزشکي و درماني به آن ها ارائه مي دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها