کد خبر: ۳۱۵۲۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران/ رييس فراکسيون اصول‌گرايان مجلس گفت: وحدت ميان اصولگرايان به عقل و تقواي نيروهاي اصول‌گرا بستگي دارد و تدوين منشور وحدت اصول‌گرايي نرم‌افزار رسيدن به وحدت در اين جريان است.

غلامعلي حداد عادل، رييس فراکسيون اصول‌گرايان مجلس با اشاره به ائتلاف ميان برخي اصول‌گرايان با اصلاح‌‌طلبان، گفت: ائتلاف درون اصول‌گرايان مهمتر از ائتلاف اين جريان با ديگر جريان‌هاي موجود در جامعه است و من نسبت به ائتلاف ميان اصول‌گرايان خوش‌بين هستم.

وي افزود: با خبرهايي که تا کنون از روند وحدت در جريان اصول‌گرايي شنيده‌ايم احتمال اينکه اصول‌گرايان به وحدت برسند زياد است و ما نيز در اين راه تلاش مي‌کنيم.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس، وحدت اصولگرايي که توسط حزب موتلفه اسلامي، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي و جبهه پايداري در حال تدوين است را موضوعي اساسي خواند و اظهار کرد: تدوين اين منشور مي‌تواند نرم‌افزار کار اصولگرايان باشد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه احتمال به ائتلاف نرسيدن اصولگرايان وجود دارد يا خير، عنوان کرد: وحدت اصولگرايان بستگي به عقل و تقواي ميان آنان دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها