کد خبر: ۳۱۵۲۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره ماندن یا نماندن قلعه‌نویی نظر بدهم و دیگران نیز باید این مساله را مد نظر قرار بدهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران در خصوص شکست تیم استقلال درمقابل تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: صد در صد باخت بدی بود و باید بگویم که باخت آبی‌پوشان پایتخت به دل من نشست و در حال حاضر دیگر نمی‌شود برای این تیم کاری کرد.

وی درباره انتقادهایی که امیر قلعه‌نویی صورت گرفته است بیان کرد:  به طور کلی درباره انتقادهای صورت گرفته چیزی نمی‌دانم و در هیچ جا مطلبی نخواندم اما تیم استقلال با مشکلات زیادی روبرو بوده است و این درست نیست که بخواهیم تقصیرات را به گردن یک نفر بیندازیم ولی با تمام این تفاسیر در یکی دو ماه اخیر شرایط تیم استقلال موجه نبوده و تمام این مسائل باعث شده که این تیم نتواند نتایج قابل قبولی را رقم بزند.

پاشازاده در خصوص دربی 80 عنوان کرد: به نظر من این دیدار برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس مهم و حساس است و به طور حتم هر تیمی که برنده می‌شود و فصل را با یک آرامش خاصی پشت سر می‌گذارد.

وی در خصوص اینکه آیا صلاح است امیر قلعه‌نویی فصل بعد در جمع‌ آبی‌پوشان بماند یا خیر اظهار داشت: در خصسوص این مساله من در جایگاهی نیستم که بخواهم بگویم قلعه‌نویی بماند یا برود و به طور کلی بهتر است افراد نیز درباره یکدیگر نظر ندهند. در این زمینه مدیر عامل و هیات مدیره تیم استقلال تصمیم گیرنده هستند البته این تیم با مشکلات مهمتری از جمله مالی روبرو است که بهتر بود زودتر از اینها به این مساله رسیدگی می‌کردند تا در اواسط فصل به مشکل نمی‌خوردند چون اگر پول نباشد به طور حتم باشگاه نمی‌تواند بازیکن را نگه دارد و یا بخواهد بازیکن جدیدی جذب کند.

پیشکسوت استقلال گفت: فقط می‌توانیم بگویم تیم استقلال مشکلات فنی زیادی داشت و حتی فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی نیز قرار نداشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها