کد خبر: ۳۱۵۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد: یکی از ملاک های مهم در گزینش کاندیداها از سوی جبهه متحد اصولگرایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضع گیری در برابر جریان های فتنه و انحراف و حمایت از نظام، امام و رهبری است.

به گزارش رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صبح امروز در درس خارج فقه خود که در سالن اجتماعات مرکز مطالعات راهبردی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کسانی که در فتنه سال 88 به هر نحوی حضور داشته اند و می خواهند نسبت به بازسازی خود اقدام کنند با صرف ابراز پشیمانی این امکان مسیر نمی شود.

وی تاکید کرد: این افراد باید ضمن اینکه اینکه ندامتشان واقعی باشد، بایستی کوشش کنند که اوضاع را اصلاح نمایند، مواضع مثبت بگیرند و افرادی که بر اثر لغزش آنها دچار اشتباه و یا انحراف شده اند را اصلاح کنند.

آیت الله کعبی اظهار داشت: یکی از خط قرمزهای انتخابات از جمله در تایید صلاحیت ها و گزینش کاندیداها توسط جبهه متحد اصولگرایی، موضع گیری در برابر جریان فتنه، جریان انحراف و حمایت از نظام، امام و رهبری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: کسانی که در فتنه حضور داشته و یا موضع گیری درستی نداشته اند نباید تایید صلاحیت شوند و البته اینها در لیست جبهه متحد اصولگرایان نخواهند بود.

وی اضافه کرد: کسانی که در فتنه و انحراف و یا جریان ها برخلاف مکتب امام، شهدا و رهبری بودند و بر خلاف آرمان های نظام حرکت کردند در لیست جبهه متحد نخواهند بود و نباید هم باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: شورای نگهبان قانون اساسی سد محکمی برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و آرمان ها امام، شهدا و رهبری است.

تخریب مسؤولان قضایی از اراده این دستگاه در برخورد با فساد بانکی نمی کاهد

آیت الله کعبی در ادامه با اشاره به سوء استفاده بانکی، از پیگیری های دستگاه قضایی در این خصوص قدردانی و تصریح کرد: قوه قضاییه تاکنون در این پرونده با قاطعیت عمل کرده و روشنگری و اطلاع رسانی مسؤولان بررسی این پرونده نیز خوب بوده است.

وی افزود: اعتماد مردم به قوه قضاییه در این پرونده اعتماد سطح بالایی است و تخریب چهره های ارزشمند قضایی در رسانه ها و توسط برخی جریان ها، از اراده و عزم قضات شریف و مسؤولان ارشد قوه قضاییه در برخورد با فساد نمی کاهد.

آیت الله کعبی همچنین تاکید کرد: نباید با ملاحظه کاری نسبت به یک عده که در این پرونده فساد بانکی به نظام و ملت ظلم کردند مسامحه صورت گیرد و خوشبختانه تاکنون نیز این گونه نبوده است.

وی بیان داشت: مصلحت ملت و نظام از مصلحت گروه ها و اشخاص مهم تر است و در همه مسائل باید این امور لحاظ شود. بی تفاوتی باید در اجرای عدالت و برخورد با انحرافات برای ما مهم باشد نه مصلحت اشخاص.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
همان حرفهاي جريان انحرافي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
شما که راست میگی نیستند
پس قالیباف بوقهههههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها