کد خبر: ۳۱۵۶۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس/ مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس از هواداران استقلال متعصب‌تر هستند و قطعا روز جمعه حضور آنها در استاديوم پررنگ‌تر است.بابک حاتمي در خصوص شرايط تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار دربي 80 مقابل استقلال گفت: خوشبختانه شرايط تيم ما از نظر روحي و تاکتيکي شرايط خوبي است و خيلي خوب کار مي‌کنيم. خدا را شکر روحيه بازيکنان و کادر فني براي اين بازي خوب است و همه با هم آماده مي‌شويم تا روز جمعه يک برد خوب براي پرسپوليس به دست بياوريم.
وي درباره اينکه گفته مي‌شود دربي روز جمعه بي‌اهميت‌ترين دربي تاريخ است،‌ اظهار داشت: با اينکه من تا به حال در دربي تهران بازي نکردم اما مي‌دانم که اين بازي هيچ وقت بي‌اهميت نيست. در اين بازي فقط بحث امتياز گرفتن اهميت ندارد بلکه چيزي که مهم است کري‌خواني بين اين دو تيم و همين موضوع دربي را جذاب کرده و ما هم با قدرت به اين بازي مي‌رويم تا 3 امتياز بازي را بگيريم.
اين بازيکن ادامه داد: اين اولين دربي است که من براي پرسپوليس بازي مي‌کنم و اميدوارم که بتوانيم 3 امتياز را بگيريم و هديه خوبي به هواداران در پايان ليگ بدهيم و اميدوارم آنها هم به استاديوم بيايند و در اين بازي حساس ما را تنها نگذارند.
حاتمي درباره اينکه از نظر روحي خودش را آماده بازي در دربي تهران و فشارهاي آن کرده يا نه،‌خاطرنشان کرد: خوشبختانه هواداران پرسپوليس از ما حمايت خوبي کردند و در دو بازي ليگ قهرمانان آسيا هر بار 100 هزار نفر به استاديوم آمدند و من هراسي از بازي کردن مقابل هواداران پرسپوليس ندارم.
وي در پاسخ به اين سؤال که در دربي فقط قرار نيست هواداران استقلال هم حتما براي حمايت از تيمش راهي ورزشگاه خواهند شد و براي بازي مقابل هواداران استقلال آماده هستي يا نه، تصريح کرد: مطمئن باشيد هواداران پرسپوليس در بازي روز جمعه بيشتر از هواداران استقلال به استاديوم مي‌آيند چرا که هواداران پرسپوليس متعصب‌تر هستند و شما شک نکنيد که آنها روز جمعه بيشتر از هواداران استقلال در ورزشگاه حضور خواهند داشت.
حاتمي درباره اينکه پيش‌بيني‌اش از دربي 80 چيست، افزود:‌دربي‌هاي پرگل هميشه جذاب بودند و اميدوارم اين بازي هم با هر نتيجه‌اي به پايان برسد به سود تيم پرسپوليس باشد. چرا که مي‌خواهيم هوادارانمان را شاد کنيم چون بدون حضور هوادار فوتبال لذتي ندارد و مي خواهيم استقلال را ببريم تا در بازي هفته آينده مقابل الهلال عربستان با حمايت هوادارانمان از سد اين تيم عربستاني هم بگذريم.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در پايان درباره اينکه اگر در دربي گل بزند، چه شادي گلي از خود نشان خواهد داد،‌گفت: مدافع هستم اما اگر در دربي موقعيتي پيش بيايد و گل بزنم يک شادي گل مخصوص دارم که آن را انجام مي‌دهم و بايد بگويم مهم بردن پرسپوليس مقابل استقلال است و اينکه چه کسي گل بزند اهميتي ندارد. اميدوارم از بازيکنان پرسپوليس هر کسي که گل زد نتيجه در نهايت به سود ما رقم بخورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها