کد خبر: ۳۱۵۶۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
صدراعظم آلمان در گفتگو با رئیس‌ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیچ قولی درباره توافق هسته‌ای میان تهران و ۶ قدرت جهانی نمی‌توان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در دیدار با ریو ریولین، رئیس اسرائیل در برلین گفت که واقعیت حال حاضر نشان می‌دهد که هیچ قولی درباره توافق هسته‌ای میان قدرتهای جهانی و تهران نمی‌توان داد. مرکل در این دیدار به این مسئله اشاره کرد که فن‌آوری هسته‌ای ایران طی دهه گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است اما درصورت دستیابی به توافق جامع ممکن است مانع از این پیشرفت شد.

آلمان به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک میان دو طرف میزبان رئیس رژیم صهیونیستی بود. به گفته مرکل این کشور اروپایی کاملا متعهد به تامین امنیت اسرائیل است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد که تل آویو قصد دارد 4 فروند کشتی پیشرفته از آلمان خریداری کند. ارزش قرارداد مربوط به خرید 4 فروند کشتی پیشرفته اسرائیل از آلمان بیش از 430 میلیون یورو اعلام شده است.

وزیر دفاع آلمان نیز که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده در کنفرانس خبری با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که ایران خواستار لغو یکباره تحریم‌ها است اما آمریکا با لغو تدریجی موافق است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها