کد خبر: ۳۱۵۷۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاپیتان استقلال درباره شایعه خداحافظی اش از فوتبال گفت: «من یک سال دیگر هم با استقلال قرار داد دارم و سال بعد از فوتبال خداحافظی می کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرانلاین، رضا عنایتی درباره شهرآورد تهران و حساسیت این بازی برای دو تیم گفت: «به نظر من بنا به شرایط دو تیم در جدول و اینکه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی نیستند؛ بازی هجومی خواهد بود. امسال پرسپولیس و استقلال نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان و مقامی کسب کنند به همین خاطر برای برد پای به این مسابقه می گذارند تا بتوانند فصل بدشان را با برد در دربی جبران کنند تا بتوانند دل هوادارانشان را به دست بیاورند.»

 

کاپیتان آبی های پایتخت همچنین درباره اینکه دربی ها مختلفی را تجربه کرده است گفت: «شرایط دربی با بقیه بازی ها فرق می کند. حتی الان که نتیجه این بازی و تاثیرش در جدول برای دو تیم فرقی نمی کند. دربی برای هواداران بسیار مهم است. حتی اگر تیم مورد علاقه شان قهرمان نشود ولی دربی را پیروز شود برای آنها کافی است.»

 

عنایتی که با پیراهن استقلال دوبار به پرسپولیس گل زده است در این باره عنوان كرد: «من در کل 6 بار به پرسپولیس گل زدم و دو تا از این گل ها با پیراهن استقلال بوده است. خوشحالم بعد از چند سال دوباره دربی را تجربه می کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا برای تیمم موثر باشم و دوست دارم دوباره به پرسپولیس گل بزنم.»

 

چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه رضا عنایتی در دربی 80 با شماره پیراهن 80 از فوتبال خداحافظی می کند در محافل ورزشی به گوش می رسید.او در این باره گفت: «من با استقلال تا فصل آینده قرارداد دارم و دوست دارم در خدمت این تیم بمانم. انشاءالله فصل آینده از فوتبال خداحافظی می کنم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها