کد خبر: ۳۱۵۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۰۱ دی ۱۳۹۰
هر برنامه به طور اختصاصی به پیام رسانی و الگو سازی برای مخاطبان خاص خود می پردازد. یکی از این گروه که اهمیت بسیاری برای گردانندگان شبکه های ماهواره ای دارد، دختران و پسران جوان هستند.


  به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شبکه زمزمه در تاریخ 13 دسامبر سریالی را به نمایش گذاشت که در آن به طور آشکار، دختران و پسران جوان کشورمان را مورد هدف قرار داده است.
افراد جامعه به خصوص دختران و پسران جوان، با دیدن فیلم‌ها و سریال‌های پخش شده از شبکه‌های ماهواره‌ای و بخصوص شبکه‌های فارسی زبان،بخاطرحس همذات‌پنداری با بازیگران و هنرپیشگان این فیلم‌ها، با تقلید از نوع پوشش و رفتار و گفتار و آرایش آنان، سعی در هرچه شبیه‌تر کردن خود با این افراد دارند.
در همین راستا شبکه زمزمه سریالی را پخش می کند که در آن دختر جوانی جهت پیشرفت در زندگی اش، به قصد یاد گیری حرکات موزون، از شهر خود به شهر دیگری مسافرت می کند که در ضمن مسائلی که برای این دختر پیش می آید، این سریال از نمای نزدیک، تمرینات جوانان دختر و پسری که برای آموزش و رقابت آمده اند را به نمایش می گذارد.
این در حالی است که حرکات موزون مختلط سبب از بین رفتن کرامت افراد جامعه و بی حیائی دختران و پسران می شود امری که با گذشت چندین سال، باعث نمود انواع ناهنجاری های اجتماعی از جمله افزایش فساد و بالا رفتن آمار طلاق ناشی از بدبینی همسران نسبت به یکدیگر می شود.
گفتنی است معمولاّ رقاص ها در دنیا – با وجود این همه آزادی و این همه اعتباری که برای حرکات موزون در جوامع غربی قائلند – دچار اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات و فحشا و تن فروشی می شوند و موقعی که به سن پیری رسیدند و زیبایی خود را از دست دادند در تنهایی و غربت از دنیا می روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۹
فقط بارقص است که شادی تحقق پیدا می کند !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۳
۵
چرت خيلي خوبيه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها