کد خبر: ۳۱۶۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک فصل تمام را با درد کتف به عشق پرسپولیس و هوادارانش بازی کردم اما احتمالا مجبور شوم عمل جراحی انجام دهم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، احمد نوراللهی در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس در دربی 80 و همچنین دعوت شدنش به تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

* در دومین دربی که بازی کردی موفق شدی همراه با پرسپولیس دومین برد خودت را در این بازی به دست بیاوری از این بازی بگو.

- ما تلاش کردیم تا در این مسابقه یک بازی آبرومندانه انجام دهیم و بتوانیم رقیب سنتی را شکست دهیم. خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و در آخرین بازی خود برد دربی را به هواداران هدیه دهیم. این یک مسابقه حیثیتی برای هواداران بود و با توجه به اینکه در لیگ نتیجه خوبی نگرفته بودیم آنها می خواستند این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم و از اینکه نزد هواداران شرمنده نشدیم خوشحال شدم.

 

* در چند مورد در بازی بازیکنان استقلال با تو به درگیری پرداختند اما تو وارد درگیری نشدند.

- از قبل به ما گفته بودند وارد حاشیه نشویم و من هم ترجیح دادم به بازی خودم فکر کنم و نمی خواستم به کارهای حاشیه ای بپردازم و خوشحالم که توانستم دستورات سرمربی ام را انجام دهم و فکر می کنم هواداران هم از من راضی باشند.

 

* دوست داشتی در این بازی گل بزنی؟

- طبیعتا هر کسی دوست دارد در بازی به این مهمی گلزنی کند و واقعا خوشحالم که در این بازی علیپور توانست گلزنی کند و به او تبریک می گویم. گل زدن در دربی حس خاصی دارد که هر کسی دوست دارد آن را تجربه کند. اسطوره های زیادی در این بازی گلزنی کردند و واقعا دلم می خواهد این موضوع را حتما تجربه کنم.

 

* شیرینی این برد برای تو با دعوت به تیم ملی حتما باید بیشتر شده باشد.

- قطعا همینطور است و خوشحالم که در فهرست تیم ملی قرار گرفتم و این برای من باعث افتخار است که به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

 

* به نظر می‌رسد کی‌روش به دنبال جانشینی برای جواد نکونام در تیم ملی است آیا تو می‌توانی همین بازیکن باشی؟

- جواد نکونام از بزرگان فوتبال ما است که سال‌ها در تیم ملی و اروپا بازی کرده و رسیدن به جایگاه او در تیم ملی اصلا کار ساده‌ای نیست اما من تلاشم را می‌کنم تا مهره تاثیرگذاری برای تیم ملی باشم.

 

* در این چند وقت هر گاه با تو تماس گرفتیم در فیزیوتراپی مشغول رسیدن به مصدومیتت بودی مشکل مصدومیت تو دقیقا چیست؟

- حقیقتش تا به حال در این باره هیچ وقت صحبت نکردم اما باید بگویم یک فصل کامل را با درد اما با عشق پیراهن پرسپولیس بازی کردم و شاهد این موضوع هم کادر پزشکی ما و به خصوص میثم علیپور است که بهتر از همه می‌داند با چه شرایطی برای پرسپولیس بازی کردم. کپسول مفصلی کتف من هفته‌های ابتدای فصل پاره شد و این باعث در رفتگی مکرر کتفم بود. خیلی از شب‌ها از درد نمی‌توانستم بخوابم و حتی این اواخر دردم بیشتر هم شد اما وقتی می‌دیدیم تیم به من نیاز دارد و برانکو هم از من می‌خواست هر جور شده تا پایان فصل درد را تحمل کنم به همین دلیل با همین وضعیت به کارم ادامه دارم و برای عمل جراحی اقدام نکردم.

 

* یعنی یک فصل را با درد بازی کردی و حرفی هم نزدی؟

- به نظر شما چه حرفی باید می‌زدم؟ پرسپولیس به من همه چیز داده بود و نمی‌توانستم در این شرایط سخت تیمم را تنها بگذارم و با همین شرایط برای پرسپولیس بازی کردم و خوشحالم که توانستم جایی در دل هواداران پرسپولیس برای خودم دست و پا کنم.

 

* شاید اگر این موضوع را خودت رسانه‌ای می‌کردی محبوبیت بیشتری نزد هواداران به دست می‌آوردی.

- در فصلی که گذشت آنقدر هواداران ما اذیت شدند که دیگر رویم نمی‌شود بخواهم از این حرف‌ها بزنم همین که آنها ما را در این شرایط تنها نگذاشتند باعث می‌شود که دستشان را ببوسیم. من هم کاری نکرده‌ام که بخواهم آن را در بوق و کرنا کنم.

 

* البته در تیم استقلال گفته می‌شود یک بازیکن به قلعه‌نویی گفته حالم بد است و نمی‌توانم بازی کنم اما تو با درد برای پرسپولیس یک فصل بازی کردی.

- من از شرایط استقلال و بازیکنان این تیم بی‌خبرم و اینکه بازیکن آنها چه صحبتی کرده به من ارتباطی ندارد. من فقط وظیفه دارم که به پرسپولیس فکر کنم و برای تیمم تلاش انجام دهم و اینکه در سایر تیم‌ها چه اتفاقی می‌افتد موضوعی نیست که مربوط به من باشد.

 

* حالا تصمیم دارید با این مصدومیت چه کار کنی؟

- به احتمال فراوان مجبور می‌شود که عمل جراحی انجام دهم.

 

* اما حالا که به تیم ملی دعوت شدی شاید این عمل جراحی تو را از تیم ملی دور کند.

- احتمالا نتوانم در اردوی تیم ملی شرکت کنم و امیدوارم در اردوهای بعد باز هم کی روش مرا دعوت کند تا بتوانم پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را به تن کنم. چاره‌ دیگری ندارم چرا که با این درد دیگر تحمل ندارم و واقعا شرایط برایم سخت شده است.

 

* بعد از عمل کتفت چقدر از تمرینات دور خواهی بود؟

- فکر می کنم یک ماه بعد از عمل بتوانم تمریناتم را شروع کنم و دوباره به تمرینات تیمم بپیوندم. همچنین امیدوارم در فصل جدید با تیم محبوبم در لیگ بتوانیم نتایج خوبی را هم بگیریم.

 

* این هفته باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان بروید درباره این بازی چه صحبتی داری؟

- الهلال یک تیم حرفه ای است که از بازیکنان خارجی خوبی هم استفاده می کند. آنها همیشه مقابل تیم های ایرانی خیلی خوب نتیجه گرفته اند اما امیدوارم در تهران بتوانیم با توجه به تماشاگران خوبی که پرسپولیس دارد کار آنها را یکسره کنیم و با یک نتیجه خوب به عربستان برویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

 

* دوست صمیمی ات یعنی طارمی بعد از شادی گلی که در بازی مقابل النصر انجام داد حالا قرار است به عربستان برود، فکر می کنی برای بازی کردن مقابل یک تیم عربستانی دیگر استرس نخواهد داشت؟

- نه، مهدی بازیکن فوق العاده محجوبی است و همیشه تمرکزش روی بازی خودش است و مطمئنا برای بازی مقابل الهلال بدون هیچ استرس و مسائل دیگری بازی خواهد کرد و فقط به بازی خودش فکر می کند. من قول می دهم یکی از بهترین بازی های خودش را مقابل تیم الهلال انجام خواهد داد.

 

* آیا فصل آینده هم در پرسپولیس خواهی ماند؟

- بله، من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و باعث افتخارم است در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها