کد خبر: ۳۱۶۱۹۸
زمان انتشار: ۰۸:۳۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
يك مقام مسئول در شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي تغيير در سهميه‌هاي بنزين تا پايان سال جاري را منتفي اعلام كرد و گفت: دولت فعلا برنامه‌اي براي افزايش قيمت اين فرآورده نفتي اعلام نكرده است.
به گزارش پایگاه 598، محسن روحاني در گفت و گو با مهر با رد ابلاغ برنامه جديد تغيير در سهميه بنزين خودروهاي شخصي و عمومي، گفت: تاكنون هيچ گونه مصوبه و يا بخشنامه‌اي از سوي وزارت نفت و دولت به منظور تغيير سهميه‌ها و قيمت فروش بنزين به شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ابلاغ نشده است.

مدير سامانه هوشمند سوخت شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران با اعلام اينكه در صورت ابلاغ دولت و يا وزارت نفت از نظر فني امكان تغيير سهميه و يا قيمت عرضه بنزين در جايگاه در سامانه هوشمند سوخت وجود دارد، تصريح كرد: هم اكنون قابليت هاي متعدد فني و عملياتي براي اين سامانه هوشمند طراحي و عملياتي شده است.

سيد ناصر سجادي مديرعامل شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران هم در واكنش به احتمال تغييرات جديد بهاري در سهميه و قيمت بنزين نيمه يارانه اي و آزاد عرضه شده به مردم، گفت: پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري تغييري در سهميه‌هاي بنزين خودروها اعمال نشود. ستاد سوخت هم با تاكيد بر اينكه تاكنون صحبتي مبني بر تغيير در ميزان سهميه بنزين براي سال 94 نشده است، اعلام كرده است: هيچ نظر رسمي درباره تغيير در ميزان سهميه بنزين انواع خودروها اعلام نشده است و برنامه‌اي هم براي اين تغيير نداريم

. سومين سهميه 60 ليتري بنزين 700 توماني خودروهاي شخصي در حالي تا پايان ماه جاري به كارت‌هاي سوخت واريز مي شود كه با ورود به سومين ماه فصل بهار، افزايش 5 درصدي قيمت بنزين تا اطلاع ثانوي منتفي شده است. در همين حال، بيژن زنگنه وزير نفت درباره احتمال افزايش قيمت فرآورده‌هاي نفتي و گاز طبيعي در سال جاري، گفته است: هنوز تصميمي در اين زمينه گرفته نشده است.

سيدناصر سجادي مديرعامل شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران اسفند ماه سال گذشته با بيان اينكه تاكنون مصوبه افزايش 5 درصدي قيمت بنزين توسط دولت ابلاغ نشده است، گفته بود: به نظر مي رسد حتي در صورت ابلاغ، اين افزايش از مردم اخذ نمي‌شود و از سهم دولت كسر خواهد شد. از اين رو فعلا قيمت بنزين با همان قيمت‌هاي تعيين شده پس از اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها شامل بنزين 700 تا 1100 توماني براي بنزين نيمه يارانه‌اي و آزاد عرضه مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها