کد خبر: ۳۱۶۴۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک درباره اینکه بیانی در اظهارنظری گفته 10 بازیکن استقلال به این تیم خیانت کردند و از عملکرد تیم هم راضی نبوده گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم. بازیکنان ما که ملی‌پوش هم هستند خیانت نمی‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای فصل آینده قرار است از مربیان داخلی و خارجی رزومه بگیریم تا با بهترین برنامه مربی انتخاب شود.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه امروز هیات رئیسه گفت: با توجه به حساسیت‌های روزهای بعد از پایان لیگ باید توجه خاص داشته باشیم تا تصمیم‌گیری‌ها از روی عقل و فکر باشد. برای سال‌های آینده تصمیم گرفتیم آسیب‌شناسی های لازم را انجام دهیم، از طرفی دیگر از تمامی مربیان داخلی و خارجی به صورت بیوگرافی شرح کارهایشان را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه وقت زیادی نداریم و حساسیت بالای کار در جلسه آینده تصمیمی که امروز گرفته شده را نهایی خواهیم کرد. از پیشکسوتان هم در این خصوص نظر می‌گیریم. استقلال قدمت 65 ساله دارد که باید از کیان آن دفاع کرد. در این مدتی که بودم احساس کردم علاقمندان زیادی از اقشار مختلف به استقلال و پرسپولیس هستند که همین وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا کارهای‌مان در پیشبرد بهتر ورزش باشد. قول می‌دهم تصمیم‌گیری آینده به نفع فوتبال و استقلال خواهد بود.

مدیرعامل استقلال با اشاره به اینکه قرار است در جلسه دیگر در خصوص بدهی‌ها صحبت شود، عنوان کرد: بعد از این جلسه، جلسه دیگری داریم تا بدهی‌های تیم و طلبکاران تنظیم شود و در اسرع وقت توسط سبک‌دست به بازیکنان و کادر پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های شما برای دریافت رزومه از مربیان داخلی و خارجی به معنای قطع همکاری با قلعه نویی است یادآور شد: آنچه تصمیم‌گیری شده واقعیت است. هر کسی برنامه داد و مورد حمایت هیات مدیره واقع شد انتخاب می‌شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا از قلعه‌نویی برنامه خواسته‌اید یا خیر؟ عنوان کرد: من اطلاعی ندارم. او با من مشورت نکرده که برنامه بدهد یا خیر. هر کسی برنامه داد روی چشم می‌گذاریم تا بهترین برنامه را بگیریم. ما این موضوع را روی سایت گذاشته‌ایم و اعضای هیات مدیره هم امضا کرده‌اند.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که گفته شده خادم با اعضای هیات مدیره صحبت کرده تا قلعه‌نویی را نگه دارید تصریح کرد: به هیچ عنوان اینطور نبوده است. جلسه‌ای که من روز گذشته با خادم داشتم در طول یک ساعت و نیم درباره مسائل مالی صحبت کردیم. او یک کلمه درباره ماندن یا نماندن قلعه‌نویی صحبت نکرد. اعضای هیات مدیره تصمیم‌گیری کردند و برنامه‌ریزی هم با هیات مدیره بوده است.

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک درباره اینکه بیانی در اظهارنظری گفته 10 بازیکن استقلال به این تیم خیانت کردند و از عملکرد تیم هم راضی نبوده گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم. بازیکنان ما که ملی‌پوش هم هستند خیانت نمی‌کنند. خیانت درباره بازیکنی که قلبش را می‌گذارد و بازی می‌کند مورد تایید نیست. بازیکنان آنچه در توان داشتند انجام دادند اما عوامل متعددی هست که باعث می‌شود که برخی بازیکنان در زمین آنچه را که باید انجام ندهند. نه تنها در فوتبال بلکه در رشته‌های دیگر هم باید آسیب‌شناسی کنیم ببینم چرا بازیکنان انگیزه ندارند.

مدیرعامل استقلال درباره ادامه فعالیت‌هایش اظهار داشت: تا آخرین لحظه انجام وظیفه می‌کنم. اگر می‌خواستم کار سیاسی کنم برنامه‌هایم را برای فردا شب که همه چیز مشخص می‌شد می‌گذاشتم. تازه به ورزش نیامدم که کار سیاسی انجام دهم. تصمیم من شفاف است.

وی در پاسخ به این سوال که گزینه‌های مربیگری شما تا چه روزی وقت دارند برنامه‌هایشان را بگویند گفت: ما وقت زیادی نداریم در اولین فرصت دنبال این کار هستیم.

افشارزاده در پاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه آیا گزینه‌های داخلی شما باید سابقه استقلالی داشته باشند گفت: ما ایرانی هستیم اگر مربی خوبی باشد و استقلالی نباشد چه اشکالی دارد. وقتی یک مربی همه آگاهی‌های لازم را دارد چه اشکالی دارد از او استفاده کنیم. یک مربی بعد از دفاع از برنامه‌هایش در هیات مدیره اگر مورد تایید بود می‌تواند برای استقلال کار کند. حالا سوال من از شما این است آیا برای ما یک خارجی مورد ارزش است یا یک ایرانی که استقلالی هم نباشد.

وی درباره استفاده از ابراهیم‌زاده که یک مربی از زادگاهش است یادآور شد: من در این مدت سعی کردم حقیقت را بگویم و حاضر نشدم خطایی انجام دهم. با اینکه زادگاهم را دوست دارم و به آن عشق دارم اما تلاشم این بوده بهترین انتخاب را داشته باشم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه شما در سایت‌ نوشته‌اید مربی باید کسی باشد که از کیان استقلال دفاع کند آیا این به این معنی است شما فردی غیر از قلعه‌نویی را می‌خواهید خاطرنشان کرد: علاقمندیم کسی که می‌آید با تمام نیرو از آینده استقلال دفاع کند. هر کسی که برنامه جامع بدهد و از آن دفاع کند و مورد تایید باشد انتخاب می‌شود.

افشارزاده درباره تشکیل کمیته فنی که در زمان قلعه‌نویی نبود گفت: حتما باید این کمیته باشد تا بر کار سرمربی و کادر فنی نظارت کند. عشق سکونشینی هم نداشته باشد و خالصانه در اختیار باشگاه باشد.

وی درباره ادامه همکاری‌اش و فعالیت‌هایی که در این مدت داشت عنوان کرد: با توجه به شرایطی که باشگاه داشت با درخواست وزیر آمدم. اصلا پشیمان نیستم. برای ادامه کار هم باید ببینیم چه می‌شود. افرادی که می‌آیند مرا تایید می‌کنند و یا من آنها را تایید می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها