کد خبر: ۳۱۸۴۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
پس از مذاکرات یک روزه ظریف و کری در ژنو
عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره مذاکرات امروز در ژنو با حضور کری و ظریف گفت: در این نشست در حضور وزرای خارجه ایران و آمریکا یک بار دیگر به طور کامل همه موضوعات مرور شد، با این شرایط همچنان اختلافات و تفاوت‌ها باقی است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان مذاکرات یک روزه وزرای خارجه ایران و آمریکا در ژنو گفت: در این نشست در حضور وزرای خارجه ایران و آمریکا یک بار دیگر به طور کامل همه موضوعات مرور شد، با این شرایط همچنان اختلافات و تفاوت‌ها باقی است.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما در ژنو افزود: قرارشد دور بعدی مذاکرات پنج شنبه این هفته با حضور معاونان و کارشناسان 1+5 با ایران در وین ادامه یابد. فارس، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان مذاکرات یک روزه وزرای خارجه ایران و آمریکا در ژنو گفت: در این نشست در حضور وزرای خارجه ایران و آمریکا یک بار دیگر به طور کامل همه موضوعات مرور شد، با این شرایط همچنان اختلافات و تفاوت‌ها باقی است.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما در ژنو افزود: قرارشد دور بعدی مذاکرات پنج شنبه این هفته با حضور معاونان و کارشناسان 1+5 با ایران در وین ادامه یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها