کد خبر: ۳۱۹۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
آشتي دايي و كريمي نياز به زمان دارد/
عجيب ولي واقعي. تنها عضو ايراني كادر فنی پرسپوليس پس از بازگشت سرخ‌پوشان از عربستان، در بايكوت خبري از سوي باشگاه قرار گرفته است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، ديروز كه با كريم باقري صحبت مي‌كرديم، گفت آخرين خبري كه از پرسپوليس دارد به بازگشت تيم از عربستان در فرودگاه امام (ره) مربوط مي‌شود. مرد محبوب هواداران از آشتي علي‌دايي و محمد مايلي‌‌كهن خوشحال بود و مژده داد كه اين ماجرا در آينده‌اي نه چندان  دور ميان علي‌دايي و علي‌كريمي نيز رخ خواهد داد . 


- سلام آقا كريم (باقري) چه خبر از فرصت سوزي‌هاي پرسپوليس؟
راستش از عربستان كه برگشتيم ديگر تماسی از طرف باشگاه نداشتم كه بدانم چه خبر است تا در جريان امور قرار  بگيرم.


- جريان واگذاري سهام  و  جريان خصوصي‌‌سازي و مزايده هم به گل نشست؟
اميدوارم هركس در اين زمينه تصميم‌گيرنده است، بهترين راه‌كارها را براي پرسپوليس در نظر بگيرد. اين وسط ما كه  كاره‌اي نيستيم. اما اميدوارم  اختيار كار دست هر كس كه مي‌افتد، برنامه‌ريزي مناسبي براي تيم داشته باشد.


- كريم باقري وسط گود هم نباشد، پيشكسوت پرسپوليس كه هست؟
نگراني من زماني مي‌تواند موثر باشد كه بتوان كاري كرد. از عربستان كه برگشتيم هيچ تماسي با من گرفته نشدكه بدانم چه خواهد شد. اصلا اين كادر سر كار خواهد ماند يا خير؟ مي‌خواهند بازيكن بگيرند با نه؟


- يعني واقعا هيچ خبري پيرامون پرسپوليس نيست؟
نمي‌دانم خبري هست يا خير. شايد هم خبري هست. ما بي‌خبريم!


- باورش سخت است كه تنها عضو ايراني كادر فني پرسپوليس را از جريانات تيم بي‌خبر بگذارند.
آخرين خبري كه از تیم دارم براي زمان بازگشت  از عربستان است كه در فرودگاه امام (ره) اعلام شد از 29 خرداد تمرينات شروع خواهد شد. حالا اينكه به چه ترتيب اين اتفاق خواهد افتاد، من اطلاعي ندارم.

 

- امیررضا خادم هم از پروژه خصوصی‌سازی سرخابی‌ها کناره‌گیری کرد.
اختیار کار دست هر کسی که می‌افتد، امیدوارم تصمیمات خوبی برای پرسپولیس گرفته شود.

 

- یکشنبه شب در روزهای فرصت‌سوزی، اتفاق خوشایندی در خانواده پرسپولیس افتاد.
خب مسلماً در شرایط سخت و بد، می‌تواند اتفاقات خوب و خوشحال کننده نیز پیش بیاید. امیدوارم چنین اتفاقات خوبی در فوتبال ما بیشتر هم بشود. علی دایی و مایلی‌کهن از یک خانواده هستند. یکشنبه این اتفاق خوب افتاد. هرچه کدورت و ناراحتی میان این دو پیشکسوت پرسپولیس بود، تمام شد و رفت. هر کسی  مسبب این حرکت خوب و زیبا شد دستش درد نکند و خدا کند از این اتفاقات بیشتر ببینیم.

 

- در حاشیه این خبر آمده بود که «کریم باقری یخ ملاقات مایلی‌کهن و دایی را آب کرد». در این مورد صحبتی ندارید؟
صحبت خاصی ندارم. حالا یخی یا غیر یخی، مهم این بود که دو تن از چهره‌های صاحب نام فوتبال ایران و پرسپولیس با یکدیگر آشتی کردند.

 

- کامنت‌های هواداران در سایت‌های خبری پای این خبر، حاکی از خوشحالی هواداران پرسپولیس بود. آنها حالا منتظر یک آشتی‌کنان بزرگ دیگر، این بار میان علی دایی و علی کریمی هستند.
من فکر می‌ کنم این اتفاق نیز خواهد افتاد. البته باید به هر دو طرف زمان داد یک مدتی از هم دور باشند. اما احتمالاً آشتی خواهند کرد اما تحقق این مساله نیاز به زمان دارد تا راحت‌تر بتوان علی دایی و علی کریمی را آشتی داد.

 

- شما به عنوان دوست مشترک علی دایی و علی کریمی چه قدمی در این راه برمی‌دارید؟
بله من هم با علی دایی رفاقت دارم و هم با علی کریمی دوست هستم. از این که این دو از هم دور افتاده‌اند هم ناراحتم. بنابراین هر کاری از دستم بربیاید انجام خواهم داد تا این آشتی‌کنان هم رخ بدهد.

 

- فقط خیلی دیر نشود. چون نگرانی‌ها بر این است که اغلب آشتی‌کنان‌ها زمانی رقم خورده که یک نفر روی تخت بیمارستان بوده!
امید به خدا که این آشتی‌کنان در جایی غیر از بیمارستان و در یک محفل خوب و ورزشی رقم می‌خورد. شک نکنید علی دایی و علی کریمی در زمان و مکان مناسبی آشتی خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها