کد خبر: ۳۱۹۲۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: «امشب برابر لهستان بسیار جنگیدیم و امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اسلوبودان کواچ در در خصوص دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان که سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: «تبریک می گویم. فکر می کنم بعد از ست چهارم ما دیگر به بازی ادامه ندادیم و انگار در زمین حضور نداشتیم و آن انگیزه در تیم دیده نمی‌شد.»

 

وی تصریح کرد: «به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست و به نظر من باید هر لحظه برای پیروزی تلاش کرد. البته گفتنش آسان، اما عمل کردن به آن خیلی سخت است. چون طرف مقابل قهرمان جهان است و بازیکنان و مربی فوق العاده ای دارد.»

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: «لهستان نظم تیمی بسیار خوبی دارد و در طول بازی بسیار با سازماندهی مناسبی بازی کرد. فکر می‌کنم ما عالی بازی نکردیم و توانایی و کیفیت بهتر بازی کردن را نیز داریم. امیدوارم در هر مسابقه بهتر و بهتر شویم.»

 

وی تاکید کرد: «امشب بسیار جنگیدیم. به تماشاگران فوق العاده لهستان تبریک می گویم و امیدوارم دوباره در این کشور بازی کنیم.»

 

* معروف: بهتر از دیروز بازی کردیم

سعید معروف گفت: «مسابقه سختی برابر لهستان داشتیم اما بهتر از دیروز بازی کردیم.»

 

سرگروه تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: «باز هم این پیروزی را به تیم لهستان تبریک می گویم.»

 

وی تصریح کرد: «بازی سختی بود. ما بهتر از دیروز بازی کردیم. ولی در دیدار امروز تنها 4 ست اول را بازی کردیم و این برای برد کافی نبود.»

 

بهترین پاسور جهان گفت: «ما ست پنجم را خیلی بد شروع کردیم و زمانی که عقب افتادیم جبران امتیازات بسیار سخت شد. بازی سختی بود. من هنوز آمار را ندیدم ولی آن ها در دفاع و استفاده از توپ های برگشتی خوب ظاهر شدند. ما از این بازی یک امتیاز گرفتیم و باید به فکر بازی های دیگرمان در ایران باشیم.»

 

* محمودی: مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران بود

شهرام محمودی گفت: «به نظر من مسابقه دوم با لهستان بهترین بازی ایران در لیگ جهانی امسال بود.»

 

امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در دو دیدار برابر لهستان افزود: «امروز بهترین مسابقه ایران در لیگ جهانی امسال بود.»

 

وی با بیان اینکه هنوز با تیم واقعی ایران فاصله داریم، گفت: «خوشحال کننده است که در دومین مسابقه با لهستان یک امتیاز کسب کنیم تا کمکی به ایجاد اعتماد به نفس بازیکنان باشد.»

 

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: «توانایی برگشت به تیم اصلی ایران را داریم و برای رسیدن به این هدف باید اشتباهات خود را کاهش دهیم.»

 

وی با بیان اینکه در مسابقه دوم با لهستان در ست پنجم اشتباهات زیادی در اسپک و دریافت داشتیم، گفت: «متاسفانه اختلاف امتیاز زیاد شد و نتوانستیم جبران کنیم.»

 

محمودی کسب یک امتیاز را برای دو مسابقه هفته آینده با روسیه مهم دانست و گفت: «روسیه نیز شرایط یکسانی با ما دارد اما این امتیاز می تواند از نظر روحی و روانی فشار به بازیکنان را کاهش دهد.»

 

وی در پایان تاکید کرد: «‌حریفان ایران واقعا قدرتمند هستند و امیدوارم مردم درک کنند که نمایندگان والیبال آنان با چه تیم های بزرگی مسابقه می دهند. طبیعی است که جلوی این تیم ها بازی کردن خیلی مشکل است اما رفته رفته آمادگی مان بیشتر می شود.»

 

* مهدوی: تیم ایران نیاز به یک پیروزی دارد

مهدی مهدوی گفت: «فشار زیادی بر روی بازیکنان ایران است و نیاز به یک برد داریم تا بر مشکلات غلبه کنیم.»

 

پاسور تیم ملی والیبال بعد از پایان دیدار دو تیم ایران و لهستان افزود: «در این مسابقه خیلی خوب شروع کردیم و بازی مناسبی نیز به نمایش گذاشتیم.»

 

وی با بیان اینکه اگر این بازی را روز گذشته برابر لهستان انجام می دادیم، حتما سه بر صفر به پیروزی می رسیدیم، گفت: «البته بدشناس هم بودیم چون امروز لهستان نیز خیلی خوب بازی کرد و اگر مانند دیروز بود، حتما سه امتیاز را گرفته بودیم.»

 

پاسور تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازی کردن در لهستان بسیار سخت است، گفت: «تیم ایران به یک پیروزی نیاز دارد تا روحیه بازیکنانش خوب شود. گرفتن یک امتیاز از لهستان خوب است اما کافی نیست.»

 

مهدوی گفت: «البته قول می دهم که در بازی های خانگی جبران خواهیم کرد. اما اگر با پیروزی به روسیه می رفتیم خیلی بهتر بود.»

 

وی درباره شکست در ست پنجم نیز گفت: «مسابقه با قهرمان جهان سخت است. در ست پنجم بازیکنان هماهنگی خود را از دست دادند.»

 

* علیزاده: فشار مسابقات بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذار است

عبدالرضا علیزده گفت: «بازیکنان فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می کنند و این مشکل تاثیر زیادی در عملکرد آنان گذاشته است.»

 

لیبروی تیم ملی والیبال با بیان اینکه من نیز از عملکرد خودم راضی نیستم و از مردم ایران نیز معذرت خواهی می کنم، افزود: «نتوانستم آنگونه که می خواهم بازی کنم و تمام بازیکنان با این مشکل روبرو هستند.»

 

وی با بیان اینکه لهستان تیم قدرتمندی است و سال گذشته نیز ایران در این کشور دو بازی خود را بدون کسب امتیاز پشت سر گذاشت، گفت: «همین که موفق به کسب یک امتیاز از قهرمان جهان شدیم، خوب است اما دلیل بر رضایت از عملکرد خودمان نیست.»

 

لیبروی تیم ملی والیبال تاکید کرد: «امروز می توانستیم ببریم اما دیگر نتیجه اینگونه شد اما باید در روسیه موفق به کسب امتیاز شویم. روسیه نیز یک امتیازی است و هر دو تیم شرایط سختی را دنبال می کنند.»

 

وی گفت: «به نظر من تیم ایران می تواند در شش مسابقه خود در تهران ۱۸ امتیاز کسب کند و برای اطمینان بیشتر باید در روسیه نیز امتیاز خوبی به دست آوریم.»

 

علیزاده در پایان بار دیگر از مردم عذر خواهی کرد و گفت: «نتوانستیم آنگونه که دوست داشتیم بازی کنیم.»

 

تیم ملی والیبال ایران با کسب یک امتیاز از مسابقه دوم با لهستان خود را برای رویارویی با روسیه قهرمان المپیک در هفته پنجم لیگ جهانی آماده خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها