کد خبر: ۳۱۹۴۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
در روزهايي كه طاعون حاشيه به جان پرسپوليس و استقلال افتاده، يكي از بزرگترين حاشيه‌ساز‌هاي ماه‌هاي اخير، لبخند و محبت را معنا كرده است.
به گزارش پایگاه 598 ، روزنامه شهروند با اين مقدمه، نوشت: شايد خيلي‌ها مهدي طارمي را با حركت تحريك‌آميز پس از گل كردن پنالتي چيپ مقابل النصر مي‌شناسند اما او اخيراً هت‌تريكي به يادماندني‌تر از هر سه گل در يك بازي، به يادگار گذاشته است.

اولين اقدام شايسته بازيكن پرسپوليس، اهداي خودروي «ام وي‌ ام» اهدا شده از سوي سازمان ليگ به او (به خاطر انتخاب به‌عنوان بهترين بازيكن فصل پرسپوليس) به مجتبي محرمي، اسطوره گرفتار قرمزها بود. خيلي‌ها تصور مي‌كردند اقدام طارمي، نوعي شعار براي جلب توجه باشد اما او واقعا اين كار را انجام داد.

البته بذل و بخشش بازيكن تازه‌وارد قرمزها به همين‌جا ختم نشد. كريم باوي، سرزن طلايي دهه 60 فوتبال ايران كه به هر دليلي فوتبال ايران مدت زيادي از هنرش بهره نبرد به دليل ناتواني در پرداخت پول جراحي پا اوضاع وخيمي داشت كه ناگهان طارمي در نقش فرشته ظاهر شد و بخشي از دستمزدش را به ستاره سابق ايران داد تا او به جراحي و بهبودي كامل برسد.

بخشي از 250 ميليون كمك او به كريم باوي به بچه‌هاي بي‌سرپرست اختصاص يافت تا جوان بااخلاق فوتبال ما ثابت كند تنها به فكر اسم و رسم‌دارهاي ديروز نيست. شاهكار او هنگام كمك به نوراللهي، هم‌تيمي‌اش تكميل شد. اين بازيكن، نه خود پول عمل كتف مصدومش را داشت و نه باشگاه حاضر به پرداخت اين مبلغ بود اما طارمي با فروش سكه‌هايي كه به‌عنوان پاداش دريافت كرده بود و همچنين صرف بخشي از دستمزدش، نياز نوراللهي را برطرف كرد.

اين ميزان بذل و بخشش، ظاهراً حقوقي ميلياردي مي‌طلبد اما جالب است بدانيد طارمي تا قبل از درخشش‌هاي اخير فقط 150 ميليون از باشگاه دريافت مي‌كرد و اين مبلغ به خاطر بازي‌هاي خوب در فصل گذشته، دو برابر شد. خيلي‌ها در اولين فصل حضور در پرسپوليس از شدت حاشيه زياد، خود را فراموش كرده و به قعر چاه بدنامي رفتند اما طارمي در اولين فصل خروج از فوتبال بوشهر و پوشيدن لباس پرسپوليس، يك درس درست و حسابي به همه داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها