کد خبر: ۳۱۹۴۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
عزت‌الله ضرغامي به بهانه ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا بين يوونتوس و بارسلونا مطلبي را درباره ادواردو آنيلي منتشر كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامي رئيس سابق رسانه ملي مطلب جديدي را با عنوان «قهرمان» در فضاي مجازي منتشر كرد.

 

وي در آخرين پست اينستاگرامش نوشت:

قهرمان!
يوونتوس از پس بارسلونا بر نيامد و در فينال جام باشگاه هاي اروپا به نايب قهرماني رضايت داد. مثل خيلي ها بازي را تا آخر ديدم. ديدني هم بود.
نام يوونتوس با نام "ادواردو آنيلي" گره خورده است.
فرزند ميلياردر مشهور ايتاليايي، مالك باشگاه يونتوس، صاحب كارخانجات خودروسازي فيات، فراري، لانچيا، آلفارومئو، كارخانجات هلي كوپتر سازي و سهامدار ده ها شركت بزرگ پيمانكاري كه در سال ١٣٧٩ در يك توطئه صهيونيستى به شهادت رسيد؛ مرگ او را خودكشي جلوه دادند. پدرش مسيحي و مادرش يهودي است.
او همزمان با انقلاب اسلامي پس از تحقيق و مطالعه، مسلمان و شيعه شد. عاشق امام خمينى (ره) بود؛ در فروردين ١٣٦٠ به ايران آمد. به ملاقات امام (ره) رفت. امام به او محبت كرد و پيشاني اش را بوسيد. در نماز جمعه به امامت آيت الله خامنه اي، نيز شركت كرد.
پدرش دست او را از همه دارايي هايش كوتاه كرد و طي يك برنامه پيچيده حقوقي و خانوادگي عملاً ثروت افسانه اي اش به ميراث خواران يهودي رسيد. بارها توطئه ي قتل خود را پيش بيني كرده بود و انتظار آن را مي كشيد.
شهيد ادواردو آنيلي، شهيد راه حق و آزادي است!
اگر به ويكي پديا مراجعه كنيد، در بيوگرافي اين قهرمان بزرگ نوشته اند كه او فرزند فلاني بود كه در اثر مصرف زياد الكل و مواد مخدر، خودكشي كرد!! ... به همين سادگي! ... جسدش را بلافاصله دفن كردند و اجازه هيچگونه تحقيقي هم به كسي ندادند.
نويسندگان و مستندسازان مستقل، در مورد علت مرگ ادواردو فعال شده و با دلايل و شواهد متقن ثابت كردند كه او ابتدا به قتل رسيده و سپس از بالاى پل هوايى به پايين پرتاب شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها