کد خبر: ۳۱۹۴۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، سبک بازی این تیم را به تیکی تاکای ایرانی تعبیر کرد.
به گزارش پایگاه 598 ،قاسم دهنوی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نظم وانضباط حاکم بر باشگاه ذوب آهن سبب شد تا سعید محمدی مدیر عامل کارخانه و سعید آذری مدیریت باشگاه ذوب آهن بدون توجه به نتایج ضعیف ابتدای فصل با حمایت کامل از کادر فنی و بازیکنان این باشگاه، تیم ذوب آهن را به ثبات برسانند یحیی گل محمدی‌ سرمربی جوان تیم نیز این نکته را به اثبات رساند که می‌توان در فوتبال ایران همراه با نتیجه‌گیری فوتبال زیبای را به نمایش گذاشت.

هافبک تیم ذوب آهن در ادامه تصریح کرد: تمرینات پر نشاط و متنوع در طول فصل موجب شد تا ذوب آهن ارائه گر نمایش تازه‌ای در فوتبال ایرانی شود و اکثر کارشناسان تیم ما را خالق سبک تیکی تاکی‌ در ایران معرفی می‌کردند.

دهنوی در ارتباط با فصل خوبی که همراه ذوب آهن پس از حواشی دوران حضورش در پرسپولیس پشت سر گذاشت ابراز کرد: در زمان حضورم در پرسپولیس مشکلاتی که عده‌ای انسان خدا نشناس  در ارتباط با قرار دادم به وجود آوردند سبب شد تا از مسائل فنی فاصله گرفته و از لحاظ مسائل روحی و روانی و هم چنین فوتبالی به شدت آسیب ببینم.

 من بازیکن حاشیه‌ای نیستم و تنها به فوتبال فکرمی‌کنم‌ اما آن حواشی موجب شد قاسم دهنوی که به عنوان بازیکن ملی پوش به پرسپولیس آمده بود تا حد زیادی افت کند.

وی ادامه داد: در حالی که برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیدم اما خوشحالم که با انتخاب درست ذوب آهن بار دیگر احیا شده و به همان بازیکن سابق مس کرمان و تراکتور سازی تبدیل شدم.

وی در رابطه با وضعیت قرار داد خود با باشگاه ذوب آهن گفت: قرار داد من با ذوب آهن به اتمام رسیده اما در صحبت‌هایی که با گل محمدی و آذری داشتم،  این عزیزان خواستار تمدید قرار داد هستند به هر حال در چند روز آینده این موضوع مشخص خواهد شد اما امیدوارم که فصل بعد نیز در خدمت مردم خوب و دوست داشتنی اصفهان باشم.

دهنوی در ارتباط با سوالی مبنی بر این که چرا علی رغم درخشش ذوب آهن در این فصل تنها یک بازیکن از این تیم توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است پاسخ داد.

بازیکنان ذوب آهن به دلیل انجام دیدار فینال جام حذفی مقابل نفت تهران نتوانستند در مینی کمپ‌های اول و دوم تیم ملی فوتبال ایران شرکت کنند و این موضوع باعث شد که کی روش برای جدال مقابل ترکمنستان از نفراتی که در اردوهای قبلی بودند، استفاده کند و ازتیم ما تنهاحدادی‌فر را به تیم ملی دعوت کرد که این بازیکن هم به علت خستگی از حضور در تمرینات انصراف داد حتم دارم که در اردوهای آینده سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به همین راحتی از کنار نام بازیکنان ذوب آهن‌ عبور نخواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها