کد خبر: ۳۱۹۹۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
مهدی طارمی ستاره جوان پرسپولیس می‌گوید: «برخورد باشگاه با نوراللهی را دیدم، ترسیدم... خداحافظ پرسپولیس، هواداران حلالم کنید!»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اين حرف مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس پس از بي‌توجهي به احمد نوراللهي يا به عبارت بهتر بي‌پولي باشگاه بود كه بر زبان طارمي جاري شد. باشگاهي كه ظاهراً 12 ميليون تومان پول عمل جراحي احمد نوراللهي را نداشت تا اين هافبك جوان به كمك سكه‌هاي دوست صميمي‌اش و خانواده هزينه عمل جراحي خود در بيمارستان بهمن را فراهم كند!


طفلكي احمد نوراللهي و برادرش حامد خيلي تلاش كردند تا با مسئولان باشگاه پرسپوليس تماس بگيرند و هزينه اين عمل جراحي پرداخت شود اما به جايي نرسيدند!

بر همين اساس مهدي طارمي كه به قول خودش آينده خود را در آيينه احمد نوراللهي ديد، ترسيد و تصميم به خداحافظي از پرسپوليس گرفت.


شما شك نكنيد با رسانه‌اي شدن اين اخبار و بي‌توجهي به احمد نوراللهي، ديگر ستاره‌اي در فوتبال ايران رغبتي براي پوشيدن پيراهن پرسپوليس نشان نخواهد داد.


از آن گذشته فعلاً تمام راه‌ها در فوتبال ايران به پول ختم مي‌شود. بارها شاهد اين اتفاق بوده‌ايم كه بازيكني به خاطر 50 يا 100 ميليون تومان بالاتر، پرسپوليس و استقلال را به مقصد تيم‌هاي ديگر ترك كرد. حالا در چنين شرايطي آيا فكر مي‌كنيد ستاره‌اي حاضر شود پيراهن قرمز پرسپوليس را بپوشد؟ چه تضميني وجود دارد فردا روز اگر بازيكني با مشكل احمد نوراللهي مواجه شد، كسي سراغش را بگيرد؟


از طرفي ديگر باشگاهي كه 12 ميليون تومان براي عمل جراحي بازيكن خود ندارد، چگونه مي‌تواند وارد بازار نقل و انتقالات شود؟ به نظر مي‌رسد ندانم‌كاري يا بي‌توجهي دست‌اندركاران فعلي باشگاه پرسپوليس در مورد احمد نوراللهي لطمه بزرگي به اين تيم در فصل نقل و انتقالات زده باشد. البته ما به خاطر هواداران پرشمار و ميليوني پرسپوليس اميدواريم چنين اتفاقي نيفتد و اين تيم فصل آيندتقويت شود اما در وضعيت كنوني، كمي بعيد است. نيست؟!


اين بازيكن جوان در حالي كه مي‌توانست بازي نكند، به ضرب و زور آمپول براي پرسپوليس به ميدان رفت تا كارش به عمل جراحي بكشد. شايد جالب باشد بدانيد به دليل توجه نكردن به توصيه پزشكان، پارگي 8 درصدي كپسول كتف نوراللهي به 80 درصد رسيد تا بالاخره در بيمارستان بهمن بستري شده و توسط دكتر اصلاني جراحي شود.


در حالي كه دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس كوچكترين توجهي به احمد نوراللهي روي تخت بيمارستان نكردند اما محمد رويانيان مديرعامل سابق باشگاه به ملاقات اين بازيكن مصدوم رفت. شايد ندانيد ولي بار اول كه محمد رويانيان با تلفن همراه نوراللهي تماس گرفت، حامد برادر هافبك پرسپوليس طرف را نشناخت. ظاهراً پس از آنكه مديرعامل سابق پرسپوليس پيامك داد و اعلام كرد: «محمد رويانيان هستم!» بالاخره ارتباط بين طرفين برقرار شد. يادآوري مي‌شود محمد رويانيان به برادر نوراللهي گفته كه شماره حساب بدهد تا هزينه بستري شدن اين بازيكن را پرداخت كند.


بنابر اعلام كادر پزشكي پرسپوليس و با نظر پزشك جراح، احمد نور‌اللهي مي‌تواند از چهار‌شنبه (امروز) يا در نهايت از روز پنج‌شنبه دويدن را آغاز كند و مشكلي از اين بابت وجود ندارد. نور‌اللهي دوشنبه بلافاصله پس از ترخيص از بيمارستان در مطب دكتر اصلاني پزشك جراح خود حاضر شد تا توصيه‌هاي لازم را دريافت كند. نور‌اللهي پس از يك ماه مي‌تواند استفاده از آويز دست را كنار بگذارد اما دويدن را از فردا آغاز مي‌كند. از روز شنبه هم برنامه‌هاي فيزيوتراپي روي دست اين بازيكن آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها