کد خبر: ۳۲۰۰۱۴
زمان انتشار: ۰۸:۳۹     ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، طبق معمول با شروع فصل نقل و انتقالات هر روز شایعات و اخبار مختلفی از تمایل باشگاه ها برای خرید بازیکنان به گوش می رسد. اخباری که در این بازار مکاره اکثراً در حد همان شایعات باقی می مانند. با اینحال آخرین اخبار نقل و انتقالات ایتالیا از این قرارند:

  • لوکا تونی مهاجم 38 ساله ورونا که امسال با 22 گل در کنار ایکاردی آقای گل سری آ شد با امضای قراردادی یکساله تا پایان ژوئن 2016 قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
  • باشگاه میلان برای پرداخت رضایتنامه 35 میلیون یورویی جکسون مارتینز با مسئولان پورتو وارد مذاکره شده و قرار است بزودی این قرارداد نهایی شود.
  • دیگو سیمئونه، سرمربی راه راه پوشان مادریدی از تمایل و آغاز صحبت ها برای خرید کارلوس توز از یوونتوس صحبت کرده است. به گفته او، توز برای این تیم بسیار ایده آل بحساب می آید.
  • گفته می شود اینترمیلان برای خرید اِدِر، مهاجم ملی پوش باشگاه سمپدریا حاضر است سه بازیکن خود ناگاتومو، آندریولی و پاسکاس را به این تیم بدهد. به اعتقاد گازتا، ارزش این بازیکن 10 میلیون یورو تخمین زده شده و این سه بازیکن نیز به روی هم 11 میلیون می ارزند. سمپدریا پیش از این پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای این بازیکن را رد کرده بود.
  • بالاخره شایعات رنگ واقعیت گرفتند و سامی خدیرا هافبک دفاعی رئال مادرید با قراردادی آزاد به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوست.
  • در خبر دیگری از یوونتوس، گفته می شود پپه ماروتا مدیر ورزشی این باشگاه با مسئولان کالیاری برای خرید ناینگولان، هافبک دفاعی این باشگاه وارد مذاکره شده است. ناینگولان بصورت مشترک در اختیار دو باشگاه کالیاری و رم است و یووه حاضر است برای خرید سهم کالیاری 18 میلیون یورو پرداخت کند. ناینگولان در 33 بازی این فصل 5 گل برای این تیم به ثمر رساند. او از علاقه اش برای ماندن در رم نیز سخن گفته بود
  • باشگاه های بزرگی از ایتالیا، اسپانیا و فرانسه بدنبال مهاجم آرژانتینی ناپولی هستند اما بدست آوردنش به این سادگی ها نخواهد بود. دی لورینتیس مدیرعامل باشگاه ناپولی پیش از این پیشنهاد 40 میلیون یورویی چلسی را رد کرده بود و درخواست 100 میلیون یورو برای این بازیکن کرده است. از پاریس سنت ژرمن و اتلتیکو مادرید بعنوان دیگر مشتریان وی نام برده می شود.
  • این روزها شایعه بازگشت زلاتان به میلان و سن سیرو بار دیگر شدت گرفته است. گفته می شود در آخرین جلسه گالیانی با رایولا مدیر برنامه های زلاتان، تماس تلفنی با این مهاجم سوئدی برقرار می شود و او از تمایلش برای بازگشت می گوید. تنها مساله باقی مانده مذاکره میلانی ها با باشگاه پاریسی برای انجام این انتقال خواهد بود.
  • پپه ماروتا در ارتباط با رفتن پیرلو و توز از این تیم عنوان کرده است که پیرلو تا بحال درخواست رسمی برای جدا شدن نداده اما موضوع در ارتباط با توز به این سادگی نیست و گمانه زنی ها حکایت از خروج وی دارند. لازم به ذکر است که از قرارداد هر دو بازیکن، 1 فصل باقی مانده است.
  • فلیپه اندرسون که این روزها مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته در مصاحبه ای عنوان کرده است که آینده اش را در لاتزیو می بیند و علاقه ای به ترک این باشگاه ندارد.
  • اوبیانگ بازیکن تیم سمپدریا با قراردادی حدود 6.8 میلیون یورو راهی وستهام یونایتد شد
  • امروز جلسه ای برای تمدید قرارداد مکس آلگری با مسئولان باشگاه یووه برگزار شده و خروجی آن اینست که قرارداد این مربی ایتالیایی تا سال 2017 تمدید و دستمزد وی افزایش پیدا کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها