کد خبر: ۳۲۰۲۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
مهاجم سابق سرخپوشان گفت: «من در سپاهان هم بازی می‌کردم و یکی از دلایلی هم که با گل محمدی به ذوب‌آهن‌ نرفتم، همین موضوع بود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، وضعیت نامشخص پرسپولیس و معلوم نشدن مالکیت جدید این باشگاه نگرانی بسیاری از پیشکسوتان، هواداران و علاقمندان آن را در پی داشته است.

 

یکی از همین افراد، ادموند بزیک است که هواداران پرسپولیس از گلزنی‌های این بازیکن بااخلاق و ارامنه فوتبال ایران در دهه 70 خاطرات بسیار زیادی دارند.

 

بزیک اعلام کرد که اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند پرسپولیس در فصل آینده هم شرایط بدتری نسبت به فصل گذشته پیدا خواهد کرد.

 

اظهارات بزیک را در ادامه می خوانید:

 

* در خصوص وضعیت پرسپولیس چه نظری داری؟

- به نظر من شرایط پرسپولیس خیلی خاص شده و باید هر چه زودتر تیم را برای فصل آینده ببندند. از همین حالا تیم‌های مختلف برای حضور قدرتمند در فصل آینده کار خود را آغاز کردند اما تکلیف پرسپولیس هنوز مشخص نشده و این تیم در شرایط بدی به سر می‌برد و اگر این شرایط ادامه پیدا کند پرسپولیس در فصل آینده هم نتایج ضعیف‌تری نسبت به فصل قبل می‌گیرد.

 

* حضور برانکو را در پرسپولیس چطور دیدی؟

- به نظر من برانکو یکی از مربیان خوبی است که در سال‌های گذشته وارد فوتبال ایران شد و در تیم ملی هم نتایج خوبی گرفت و از فوتبال ایران شناخت خوبی دارد. من فکر می‌کنم اگر برانکو در پرسپولیس بماند در فصل آینده می‌تواند نتایج بهتری بگیرد البته خود من همیشه عقیده‌ام این است که یک مربی باید در یک باشگاه ثبات داشته باشد تا به موفقیت برسد.

 

* تو با یحیی‌گل‌محمدی در پرسپولیس کار کردی. چرا فصل گذشته با او به ذوب‌آهن‌ نرفتی؟

- یحیی از دوستان بسیاری صمیمی من است که رابطه بسیار خوبی هم با هم داریم. اما یکسری مشکلات وجود داشت که شرایط من را برای رفتن به شهرستان سخت می‌کرد و برای همین نتوانستم در ذوب‌آهن‌ کنار او باشم.

 

* اما تو در سپاهان هم بازی می‌کردی.

- بله همین‌طور است. من در سپاهان هم بازی می‌کردم و یکی از دلایلی هم که به ذوب‌آهن‌ نرفتم، همین موضوع بود.

 

* در حال حاضر چه کار می‌کنی؟

- فعلا که کار خاصی ندارم اما فصل گذشته در تیم امیدهای راه‌آهن کار می‌کردم. اما همان‌موقع که حمید استیلی از راه‌آهن جدا شد من هم از این تیم جدا شدم.

 

* پول‌تان را که ندادند.

- (خنده) نه بابا پول کجا بود.

 

* خیلی جالب است که تو هم مثل مهدی مهدوی‌کیا همبازی سابقت در پرسپولیس کار مربیگری را از تیم‌های پایه شروع کردی؟

- بله همین طور است. به اعتقاد من در تیم‌های پایه استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد و من وقتی در راه‌آهن بودم بازیکنان بسیار خوبی را دیدم که می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند.

 

* نتایج تیم آکادمی کیا در تورنمنت اروپایی را دنبال می‌کردی؟

- بله تیمی که مهدی مهدوی‌کیا تشکیل داده بسیار خوب است و من به خاطر این کار به او تبریک می‌گویم و امیدوارم که این باشگاه همین‌طور به مسیر خود ادامه دهد.

 

* البته مثل این‌که مهدوی‌کیا قرار است کار مربیگری‌اش را در تیم نوجوانان هامبورگ ادامه دهد؟

- به اعتقاد من راهی که مهدی در پیش گرفته راه بسیار درستی است. من هم کارم را از تیم‌های پایه‌ای و مدرسه فوتبال آغاز کردم و فکر می‌کنم مربیانی که در تیم‌های پایه کار می‌کنند، کار بسیار سختی را انجام می‌دهند. این کار یک عشق ویژه می‌خواهد که مربی باید داشته باشد. الان هم مهدی می‌تواند تجربه خوبی در این گونه تیم‌ها مثل هامبورگ کسب کند و چند سال دیگر هم در تیم‌های بزرگ مربیگری کند.

 

* ما چه زمانی ادموند بزیک را به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم بزرگ می‌بینیم؟

- نمی‌دانم هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها