کد خبر: ۳۲۰۳۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
يحيي گل محمدي يکي از گزينه هايي است که شايد در روزهاي آينده روي نيمکت پرسپوليس بنشيند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين، پرسپوليس بدون سرمربي.خبري از برانکو نيست و او هر روز از پرسپوليس دورتر و دورتر مي شود.آنقدر دور که خيلي ها مي گويند:«او ديگر به ايران بر نمي گردد و اصلا ديگر گزينه هدايت اين تيم نيست.»

حرفي که شايد خيلي هم دور از منطق نباشد.برانکو پولش را نگرفته و هزار و يک مشکل ديگر دارد که هر کدام از آنها به تنهايي مي تواند بهانه اي باشد براي اينکه او ديگر به ايران نيايد.

پرسپوليس در شرايطي قرار دارد که زمان زيادي براي انتخاب سرمربي و تعيين تکليف خودش ندارد.تيم هاي رقيب در حال يارگيري هستند و اين تيم نه پول دارد،نه اسپانسر و نه سرمربي اي که ليست بدهد تا بر اساس خواسته هاي او براي اين تيم بازيکن جذب کنند.

البته نژاد فلاح جسته و گريخته مذاکراتي را با چند بازيکن از جمله سيد جلال حسيني انجام داده است که معلوم نيست مذاکره با اين بازيکنان بر اساس ليست کدام سرمربي انجام مي شود؟

اگر برانکو به ايران نيايد...اين اگر شايد خيلي زود به حقيقت تبديل شود و او ديگر براي هدايت پرسپوليس رنگ پايتخت را نبيند.اما آلترناتيو برانکو چه کسي است؟ شايد در اين مقطع زماني هيچ نامي به اندازه يحيي گل محمدي براي هدايت سرخپوشان مطرح نباشد.سرمربي جوان ذوب آهن که در زمان مديرعاملي رويانيان هدايت پرسپوليس را بر عهده داشت.

صداي پاي يحيي،حوالي باشگاه پرسپوليس شنيده مي شود و هرچقدر که خود او تکذيب کند و بگويد:«خبري نيست،اتفاقي نيفتاده و پرسپوليسي ها من را نمي خواهند.»اما بايد گفت که اگر برانکو نيايد بدون شک او گزينه نخست پرسپوليسي هاست.

به خصوص اينکه مسئولان باشگاه ذوب آهن هم دست و بال او براي رفتن از اصفهان را باز گذاشته اند.همين ديروز بود که آذري،مدير عامل ذوب آهن مصاحبه کرد و گفت:«يحيي براي ترک اصفهان،نيازي به رضايت نامه ندارد.»اين خودش چراغ سبزي است براي پرسپوليسي ها که مذاکرات را خيلي جدي تر با گل محمدي آغاز کنند و خيلي زود تکليف سرمربي شان را مشخص کنند.

پرسپوليس تيم بزرگ و پر طرفداري است که بايد پروسه جذب بازيکن،شروع تمرينات بدنسازي و ...آنها خيلي زود شروع شود.اتفاقي که اگر نيفتد بدون شک حاشيه هاي سال هاي گذشته و اتفاقات کابوس وار آن سال ها دوباره تکرار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها