کد خبر: ۳۲۰۴۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال گفت: «هرگز وارد رابطه بازی نشده ام و رابطه ای با مربیان یا دلالان نداشتم و ندارم و این بستگی به این دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس ابراز تمایل کنند یا نه.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهرداد اولادی که به خاطر مشکلات سربازی محروم شده از پیشنهادات اروپایی‌اش می‌گوید. وی که زمانی از خرز اسپانیا پیشنهاد داشت و حالا خانه‌نشین شده است.

 

اظهارات اولادی را در ادامه می‌خوانید:

 

* اوضاع احوالتان چگونه است در حال حاضر به چه کاری مشغول هستید؟

- روال هر روزم این است که صبح و بعد از ظهر دو نوبت تمرین حرفه ای می کنم و مدت زیادی نیست که از فوتبال دورم تنها چند هفته، نزدیک به سه ماه است که بازی نمی کنم. خیلی از فوتبالیست ها بوده اند که یک یا دو سال محروم یا مصدوم بوده اند و دوباره برگشته اند. انشاءالله در فصل نقل و انتقالات پیشنهادات را بررسی می کنم و به لیگ بر می گردم و دوباره بازی حرفه ای را از سر می گیرم. بدنم را آماده نگه داشته ام.

 

* برنامه تان برای انتخاب تیم به چه ترتیب خواهد بود.؟

- دوست دارم در تهران در تیمی بازی کنم که بهتر دیده شوم و مثل 6 ماه پیش که در تیم ملی بودم به جایگاه خودم برگردم.

 

* در پرسپولیس موفق بودید و بعد از آن تصمیم گرفتید به اسپانیا بروید.

- بله 4 سال در امارات بودم و چند پیشنهاد اروپایی داشتم، ترجیح دادم با وجود قراردادهای خوبی که می توانستم داشته باشم به ایران بیایم. در آن زمان مشکل خدمت سربازی هم داشتم و چند سال ایران نیامده بودم. فشار روی من در آن زمان زیاد بود و خانواده ام خواسته بودند که قبل از هرکاری خدمت سربازی ام را انجام بدهم. پیشنهاد اسپانیایی ام از خرز بود که موقعیت خوبی می توانست برایم باشد اما تصمیم گرفتم برای انجام خدمت به ملوان بروم که سبک زندگی ایم خیلی عوض شد. الان هم بیرون نشسته ام و امیدوارم مردم و مربیان مرا فراموش نکنند چون 48 بازی ملی دارم و دلیلی ندارد با این رزومه خوب در 29 سالگی فوتبالم تمام شود.

 

* چرا از ملوان جدا شدید؟

- خدمت سربازی از نظر من یک وظیفه ملی است و من به همین منظور به ملوان رفتم و از همه موقعیت هایم چشم پوشی کردم و هیچ دریافتی هم نداشتم. پس از پایان دوران خدمتم به تهران برگشتم. با وجود علاقه ای که به ملوان و مردم انزلی داشتم ولی به خاطر مشکلات خانوادگی که داشتم ناچار شدم برگردم.

 

* گفته بودید از رفتن به استقلال پشیمان هستید.

- من به خاطر این که بهتر دیده شوم با آقای کی‌روش و دوستان و کمک مربیان صحبت کردم و گفتند بهتر است در استقلال یا پرسپولیس باشم تا بتوانم در تیم برای جام جهانی باشم. در آن زمان پرسپولیس در پست من مهاجم داشت و نیازی به من نبود من هم به استقلال رفتم که این بزرگترین اشتباه زندگی من بود و بارها به خاطر آن عذر خواهی کردم. البته این که از تیمی به تیم دیگر بروید کار حرفه ای است اما من با وجود احترامی که برای استقلال و هوادارانش قایلم نباید با سابقه چند سال بازی در پرسپولیس به استقلال می رفتم. زیرا احساسات هواداران پرسپولیس جریحه دار شد و به خاطر این مساله بسیار پشیمان هستم.

 

* قصد دارید به پرسپولیس برگردید؟

- من از تصمیمی که در مورد رفتن به استقلال گرفتم بسیار پشیمان هستم اما پشیمانی سودی ندارد، اما من هرگز وارد رابطه بازی نشده ام و رابطه ای با مربیان یا دلالان نداشتم و ندارم و این بستگی به این دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس ابراز تمایل کنند یا نه. خیلی دوست دارم دوباره به تیم برگردم و باز هم بتوانم دل هواداران را شاد کنم و از دلشان در بیاورم و اصلا قرارداد و پول یا شهرت برای من مهم نیست. فقط می خواهم در تیم باشم و دوباره شادی مردم و پرسپولیسی ها را ببینم و به استقلال رفتن مرا فراموش کنند. البته با وجود ارتباط نداشتن، من فکر می کنم برای برگشت به پرسپولیس کار سختی دارم.

 

* حاشیه هایی هم در صفحات اجتماعی اطراف شما وجود دارد.

- منظورتان امیر تتلو است؟

 

* بله

- من هرگز در صفحه اینستاگرام عکس با کسی نگذاشته ام و دنبال حاشیه نبودم و با شخص خاصی معاشرت ندارم که حاشیه ساز باشد. مدتی که از فوتبال دور بودم بدون حاشیه راحت زندگی کردم. قصد ندارم وارد مسایل حاشیه ای شوم، من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و دوست دارم تنها به فوتبالم بپردازم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها