کد خبر: ۳۲۰۵۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
دكتر مرتضي شهيدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طي پيامي ، فرارسيدن هشتاد و دومین سال تاسیس بانک كشاورزي را تبريك گفت. متن كامل پيام را در پي ملاحظه مي كنيد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک کشاورزی،گذر هشتاد و دو سال از عمر هر سازمان، نهاد و یا موسسه‌ای آیتی بر پختگی آن مجموعه است؛ چنانکه این نشانه در میان انسان‌ها نیز صادق است. با این تفاوت که رسیدن به 82 سالگی در میان انسان‌ها، نشانه‌ای بر کهولت و کم‌توانی تلقی می‌شود و پیران جمع را تنها به عنوان مشاورانی مجرب می‌پندارند که امور اجرايي را به جوان تر ها سپرده اند. اما سازمان‌ها از این قاعده پیروی نمي كنند؛ زيرا می‌توانند در عین پختگی و تکامل، با طراوت، شاداب و جوان باشند. این طراوت و جوانی یک پیش‌شرط بزرگ دارد؛ پیش‌شرطی که بانک کشاورزی آن را امروز سرلوحه امور قرار داده است. پیش‌شرط چابكي و جوان ماندن پس از سال‌ها فعالیت برای سازمان‌ها و موسسات، تحول و تجهیز سازمان‌ها به نیروهای تازه‌نفس، جوان و کارآمد است؛ نیروهایی که با تلاش خود، شادابی را به این درخت تناور 82 ساله هديه می‌کنند.

امروز و در هشتاد و دومین سال تاسیس، بانک کشاورزی در مقطع پختگی و نخبگی خود قرار دارد و از تجارب ارزشمندی برخوردار است ؛ لکن این پختگی و نخبگی را باید با تازگی و تازه شدن حفظ کرد. از منظر مدیریتی هر سازمانی یک سیر گذرا از طلوع تا افول را طی می‌کند و تنها سازمان‌هایی اجازه نمی­دهند از دوران رونق به دوران رکود برسند که همواره خود را با جراحی­های سازمانی به روز نگه داشته و تازه می‌کنند. این همان نقطه‌ای است که بانک کشاورزی بر آن ایستاده است. بانک کشاورزی با پیگیری این روند، سعی در به روز شدن داشته و خود را برای ورود به آینده بهتر آماده می‌کند و من رجاء واثق دارم كه با همت اين سرمايه هاي انساني با استعداد و به روز رساني هاي مستمر و دائمي، بانك كشاورزي مي تواند ، خيلي زود، روزهاي بهتر و با شكوه تري را جشن بگيرد. فرصت را مغتنم مي شمارم و فرا رسيدن هشتادودومين سال تاسيس بانك كشاورزي را تبريك و تهنيت مي گويم و از خداوند متعال موفقيت همكاران را در خدمت به همه مردم ايران آرزومندم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها