کد خبر: ۳۲۰۸۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
اعضاي هيأت مديره تيم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته از سرمربي اين تيم حمايت كردند و عليرضا اژدري‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598، مديران باشگاه فولاد خوزستان در جلسه اي با دراگان اسكوچيچ حمايتشان را از برنامه هاي وي اعلام كردند. در اين جلسه كه با حضور اعضاي هيات مديره دكتر عباس بابازاده، سيد محمد مهدي موسوي، عليرضا اژدري‌زاده (سرپرست باشگاه فولاد خوزستان)، حبيب الله رضايي و دراگان اسكوچيچ (سرمربي تيم فولاد خوزستان) برگزار شد، طرفين در ابتدا ضمن تقدير و تشكر از زحمات بي شائبه و موفقيت‌هاي حاصل شده باشگاه فولاد خوزستان و با تشكر از زحمات مديريت و اعضاي سابق هيات مديره باشگاه فولاد خوزستان، بر لزوم انجام مراحل آماده سازي جهت حضوري قدرتمند در پانزدهمين دوره از مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور و همچنين دفاع از جايگاه فوتبال خوزستان تاكيد كردند.

برنامه ريزي جهت برگزاري اردوي آماده سازي تيم، جذب بازيكن هاي لازم بر اساس درخواست هاي سرمربي و همچنين توجه با پتانسيل ها و بازيكنان جوان فوتبال خوزستان از ديگر نكاتي بود كه در اين جلسه مورد بحث و تبادل نظر بين حضار قرار گرفت.

دراگان اسكوچيچ نيز در اين جلسه با تشكر از زحمات تيم مديريتي پيشين باشگاه فولاد خوزستان اعلام خرسندي كرد و هدف فولاد در مسابقات آينده را كسب مقامي درخور شان اين باشگاه و رضايتبخش بودن آن از سوي هواداران برشمرد.

*‌اژدري‌‌زاده سرپرست باشگاه شد

با حضور اعضاي هيات مديره باشگاه فولاد خوزستان آقايان عباس بابازاده، سيد محمد مهدي موسوي و حبيب الله رضايي در مورخ 1394/3/25 جلسه اي تشكيل دادند و از زحمات مديران و اعضاي هيات مديره قبليسيف‌الله دهكردي، محمد صياد نژاد و محمد علي فرهادزاده تقدير و تشكر به عمل آمد و عليرضا اژدري‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان تعيين شد.


لازم به ذكر است؛ اژدري‌زاده داراي مدرك كارشناسي مديريت بازرگاني است و مدرك درجه 2 داوري فوتبال را نيز در اختيار دارد پيش از اين حدود نه ماه در پست معاونت ورزشي باشگاه فولاد خوزستان مشغول به كار بوده است.

* درخواست مديرعامل كارخانه فولاد خوزستان

با حضور عباس بابازاده، سيد محمد مهدي موسوي، حبيب الله رضايي و عليرضا اژدري زاده سرپرست باشگاه دراگان اسكوچيچ (سرمربي تيم بزرگسالان فولاد خوزستان) ديروز به ديدار عبدالمجيد شريفي مديرعامل شركت فولاد خوزستان رفتند.

پس از انجام جلسه اوليه در محل باشگاه و انجام هماهنگي‌هاي لازم بين مديران باشگاه و اسكوچيچ، مديرعامل شركت فولاد خوزستان پذيراي اعضاي اين باشگاه بود.

 در اين جلسه ضمن تشكر از زحمات مديران پيشين باشگاه مقرر گرديد كه زمينه هاي لازم براي موفقيت تيم بزرگسالان فولاد و همچنين ديگر تيم هاي اين باشگاه در فصل آينده رقابت هاي فوتبال كشور انجام شود و فولاد همچون گذشته به عنوان يك باشگاه پيشرو در بخش هاي قهرماني و آكادميك به كار خود ادامه داده و موجب شكوفايي فوتبال استان خوزستان شود.


قابل ذكر است همچنين جلسه اي اضطراري و طولاني در بعد از ظهر امروز به منظور تسريع در روند آماده سازي تيم با حضور آقاي اسكوچيچ و آقاي اژدري زاده در محل باشگاه تشكيل گرديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها