کد خبر: ۳۲۱۰۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: پیام مردم در مراسم تشییع شهدا عدم اجازه دست‌درازی آمریکا به منافع ملی، نقاط ممنوعه و خط قرمزهای نظام است.

به گزارش پایگاه 598 سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که پیام مردم در مراسم تشییع شهدای غواص چه بود؟ گفت: نه دیروز رزمندگان اسلام به دشمن در جبهه‌های جنگ، روز گذشته در تشییع پیکر شهیدان با قوت بیشتر تکرار شد.

وی افزود: مردم کشورمان در دوران جنگ تحمیلی هرگونه فشار خارجی از جمله سخت‌ترین تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی را تحمل کردند، لیکن یک قدم از مواضع بر حق خود کوتاه نیامدند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: آنچه در پایان جنگ تحمیلی به دست آمد، پیروزی، پایداری، غرور ملی و افتخار برای ملت بزرگ ایران اسلامی بود، چرا که مردم به عینه ثمره ایستادگی و مقاومت و سر خم نکردن در مقابل دشمنان را دیدند.

سخنگوی نیروهای مسلح تاکید کرد: حضور هدفمند و بی‌سابقه آحاد مردم در تشییع باشکوه پیکر رزمندگان شهیدشان و بغض آنان که در شعارهای‌شان به خوبی و با صراحت بیان می‌شد، گویای پیام "ما ایستاده‌ایم" و "ما می‌توانیم" در برابر دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بود.

سردار جزایری در پایان گفت: این پیام مردم باید به خوبی توسط دوست و دشمن شنیده شود. این پیام حاکی از آن است که ملت اجازه دست‌درازی آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش را به منافع ملی و نقاط ممنوعه و خط قرمزهای نظام نخواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها