کد خبر: ۳۲۱۹۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۱ تير ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «فکر می‌کنم طارمی ابتدا آقای گل شود و سپس به کشور‌های عربی برود، بهتر است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، فرشاد پیوس درباره تغییر و تحولات اخیر پرسپولیس، بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران و فصل نقل‌وانتقالات، توضیحاتی را ارائه کرده که در ادامه می خوانید:

 

* تغییر و تحولات اخیر در مدیریت باشگاه پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

- به من باشد می‌گویم آش همان آش است و کاسه همان کاسه! نژاد‌فلاح و طاهری چندان فرقی با هم ندارند. پرسپولیس مدیر امتحان پس داده می‌خواهد.

 

* مثلاً چه کسانی؟

- مدیران کارنامه‌دار کم نیستند. به شخصه معتقدم دادکان، عابدینی و پروین می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. از آن گذشته مگر علی‌اکبر طاهری می‌تواند اسپانسر بیاورد؟

 

* نمی‌دانیم، باید از خودش پرسید!

- احترام امثال طاهری و نژاد‌فلاح واجب اما پرسپولیس آزمایشگاه نیست.

 

* درباره حضور حسین عبدی در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس چه نظری دارید؟

- حسین می‌تواند اسپانسر بیاورد؟! به نظرم عبدی باید به همان کار فنی برسد. هیأت‌مدیره فرق می‌کند و باید مدام دنبال پول بدوی و... البته هرکس براساس تفکرات خود تصمیم می‌گیرد و به قول معروف صلاح مملکت‌ خویش خسروان دانند.

 

* عملکرد برانکو را چطور دیدید؟

- برانکو با‌ وجود آنکه پرسپولیس مهره آنچنانی نداشت بد کار نکرد. حفظ این مربی به نفع پرسپولیس است.

 

* چندی پیش که با مجتبی محرمی حرف می‌زدیم می‌گفت وحید امیری به درد پرسپولیس می‌خورد، شما فکر می‌کنید کدام بازیکنان می‌توانند به این تیم کمک کنند؟

- مهدی کیانی از تراکتور‌سازی و رامین رضاییان بازیکن راه‌آهن می‌توانند خرید‌های خوبی باشند. البته پرسپولیس باید عباس‌زاده و صادقیان را هم حفظ کند. این دو اگر از لحاظ روحی و روانی تقویت شوند، می‌توانند به کمک پرسپولیس بیایند. نباید به این راحتی این دو را از دست داد.

 

* درباره جدایی احتمالی مهدی طارمی حرفی ندارید؟

- مهدی طارمی هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی نشان داده بازیکن توانایی است اما فکر می‌کنم او ابتدا آقای گل شود و سپس به کشور‌های عربی برود، بهتر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها