کد خبر: ۳۲۲۲۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۳ تير ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام صادقیان در لیست بازیکنان مدنظرم جایی ندارد و من همین لیست را به باشگاه ارائه دادم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: جلسه‌ای که امروز با حضور مسئولان باشگاه صورت گرفت یک جلسه عادی بود و برای سروسامان دادن به تیم همیشه این جلسات را برگزار می‌کنیم.
 
وی بیان کرد: در این جلسات در مورد بازیکنانی که قرار است در تیم حضور داشته باشند و جذب شوند صحبت‌های لازم انجام شد و ما قصد داریم که تیم با کیفیت‌تری داشته باشیم.
 
در حال حاضر برخی از بازیکنان قراردادشان تمام شده و در حال مذاکره با آنها هستیم و امیدوارم این مذاکرات با موفقیت رو به رو شود.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنانی همچون محمد نوری، وحید طالب‌لو و سید جلال حسینی عنوان کرد: تمامی بازیکنان برای فصل آتی مدنظر ما هستند و بازیکنانی دیگری در فهرست ما قرار دارند، در حال حاضر باشگاه در حال بررسی این موضوع است.
 
وی بیان کرد: هدف نهایی ما این است که تیم قدرتمندی را تشکیل بدهیم.
 
وی در خصوص اینکه آیا باشگاه توانسته با بازیکنان مورد نظرش به توافق برسد یا خیر افزود: این قول را دریافت کرده‌ام که مذاکرات به روزهای پایانی کشیده نشود و هرچه سریعتر بازیکنان مد نظر ما جذب شوند، اما هنوز این مساله نهایی نشده است با این حال مذاکرات رو با اتمام است و بهتر بود که تمامی بازیکنان از روز اول در کنار یکدیگر تمرینات تیم را شروع می‌کردند، اما نمی‌توانیم این انتظار را داشته باشیم زیرا نفرات کادر فنی نیز به تازگی انتخاب شده اند.
 
وی درباره همکاری با کریم باقری عنوان کرد: قرار است کریم باقری فردا جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته باشد تا تکلیف نهایی مشخص شود، اما کمیته تصمیم گرفت مصطفی قنبرپور به عنوان دستیار دوم در کنار تیم باشد .
 
وی در خصوص پیام صادقیان و ادینهو افزود: برای پیام صادقیان آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا این بازیکن در فهرست ما نیست امیدوارم هر جا که هست بتواند از استعدادهای خود به خوبی استفاده کند اما تکلیف ادینهو مشخص نیست و همه باشگاه‌ها این بازیکن را می‌خواهند، اما اینکه پرسپولیس هم این بازیکن را می‌خواهند یا نه بهتر است اجازه بدهید جزو رازهای باشگاه بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها